شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

برگزاری سه کارگاه آموزشی در حوزه کارآفرینی

سه کارگاه آموزشی آشنائی با بازار بورس، آشنائی با قوانین و مقررات ثبت شرکتها و مبارزه با بیماریهای دام و طیور در دانشگاه برگزار گردید.

دکتر مراد نژادی مدیر مرکز کار آفرینی و ارتباط با جامعه با بیان مطلب فوق گفت: در راستای توسعه فعالیتهای کارآفرینانه در دانشگاه ایلام و افزایش مهارتهای کارآفرینانه در این حوزه در بین دانشجویان مرکز کار آفرینی و ارتباط با جامعه اقدام به برگزاری کارگاههای آموزشی آشنائی با بازار بورس، و آشنائی با مقررات و قوانین ثبت شرکتها نمود که خوشبختانه با استقبال مناسب دانشجویان مواجه گردید.

دکتر مراد نژادی افزود: همچنین در راستای اجرای مصوبات نشست هم اندیشی توسعه کار آفرینی در بخش دام و آبزیان که در بهمن ماه 86 در دانشگاه ایلام برگزار گردید، کارگاه آموزشی مبارزه با بیماریهای دام و طیور برای استفاده کارآفرینان بخش دام و آبزیان استان برگزار شد.

وی افزود: مرکز کارآفرینی و ارتباط با جامعه در سال نوآوری و شکوفایی به منظور تسهیل در اجرای سیاستهای اصل 44 قانون اساسی تحقق منویات مقام معظم رهبری و توسعه خلاقیت و نوآوری در دانشگاه و استان اقدام به تدوین برنامه های متنوعی نموده است که با حمایت ریاست محترم دانشگاه و شورای کارآفرینی نوید روشنی برای افزایش فعالیتهای کار آفرینانه انتظار می رود.