شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

مراسم تجلیل از دانشجویان نمونه و ممتاز

مراسم تجلیل از دانشجویان استعدادهای درخشان راس ساعت 10 صبح روز یکشنبه 8/2/87 در محل سالن آیت اله حیدری با حضور دکتر قربانی رئیس دانشگاه، معاونین، روسای دانشکده ها و جمع زیادی از دانشجویان برگزار گردید. در ابتدای مراسم دکتر قربانی رئیس دانشگاه ضمن عرض سلام و خسته نباشید به حضار اظهار داشت:انسان اساساً موجودی ممتاز است و امتیاز او امتیازی وجود است، آنگونه که خالق آدم با خلق این موجود به خود تبریک گفته است.

وی افزود: برای تعالی جامعه هرچند همه اقشار جامعه دخیل هستند اما نخبگان از نقش موثرتری برخوردار هستند. نخبگان نیروی شاد جامعه می باشند و نیروی انسانی ماهر و فن آور توسعه جامعه را درپی خواهد داشت.

 در ادامه دکتر نقی پور مدیر دفتر استعدادهای درخشان گفت: سال اول که ما دفتر استعدادهای درخشان را تحویل گرفتیم مجموعه دانشحویان استعدادهای درخشان 150 نفر و پارسال 300 نفر و الان حدود 700 نفر می باشند.

در ادامه دکتر اکبرنژاد رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی گفت:اگر می خواهیم قله های پیشرفت را بپیمائیم و در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم راه حل آن در نخبه پروری می باشد. در ادامه آقای اصلانی خواننده استان به اجرای موسیقی پرداخت و در پایان از 100 نفر از دانشجویان نمونه و ممتاز تقدیر بعمل آمد.