شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

دانشگاه ایلام در ردیف دانشگاههای برخوردار قرار گزفت.

دکتر قربانی رئیس دانشگاه با بیان مطلب فوق گفت: خوشبختانه این دانشگاه با ارتقاء مولفه های مختلف آموزشی و پژوهشی توانسته است در ردیف دانشگاههای برخوردار قرار گیرد.

دکتر قربانی به روند توسعه شاخصه های دانشگاه اشاره و افزود: توسعه و پیشرفت 300 درصدی دوره آموزشی در رشته مهندسی، افزایش رشته های کارشناسی پیوسته به 19 رشته و افزایش رشته های کارشناسی ارشد به 11 رشته از جمله دلایل این ارتقاء محسوب می شود.

رئیس دانشگاه گفت: همچنین افزایش تعداد هیات علمی دانشگاه به 60 دکتر، 240 نفر دانشجو کارشناسی ارشد، چاپ مقالهISI به تعداد 71 مقاله، ارایه مقاله در همایشهای در همایشهای ملی و بین المللی به تعداد 96 مقاله و تالیف و ترجمه 12 عنوان کتاب از دیگر دلایل قرار گرفتن دانشگاه ایلام در ردیف دانشگاههای برخوردار است.

وی افزود: توسعه باند اینترنتی دانشگاه، راه اندازی

شبکه وب سایت انگلیسی و فارسی، تجهیز کتابخانه به کتب مختلف،‌توسعه و تجهیز آزمایشگاه،‌فضای سبز و مسجد دانشگاه از جمله اقدامات انجام گرفته در دو سال گذشته است.

دکتر قربانی ضمن تشکر از همه اساتید،‌دانشجویان، مدیران و دست اندرکاران دانشگاه ابراز امیدواری کرد بتوان با تلاش و فعالیت بیشتر در سال نوآوری و شکوفایی دانشگاه ایلام به موفقیتهای بیشتر نایل شود.