شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

جشن ازدواج دانشجویی 72 زوج دانشجوی دانشگاه

جشن ازدواج دانشجویی 72 زوج دانشجوی دانشگاه با حضور حجه الاسلام لطفی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام،‌دکتر قربانی رئیس دانشگاه، دکتر صفرلکی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، و جمع زیادی از دانشجویان ساعت 4 بعدازظهر روز سه شنبه 27/1/87 در محل سالن آیت اله حیدری برگزار گردید. در این مراسم باشکوه که حضور گسترده دانشجویان شور و نشاط خاصی به آن بخشیده بود دکتر قربانی رئیس دانشگاه با اعلام تبریک ولادت یازدهمین امام شیعیان حضرت امام حسن عسکری (ع) و تبریک ازدواج دانشجویان اظهار داشت: دانشگاه ایلام در حالی یازدهمین جشن ازدواج دانشجویی خود را برگزار می کند که با وجود کمی اعتبار ماسعی خود را بر آن داشتیم تا بدون قرعه کشی تمامی 72 زوجی که ثبت نام نموده بودند برای ازدواج دانشجویی همگی در جشن شرکت نموده و مزایای تقدیمی را دریافت نمایند.

در ادامه حجه الاسلام لطفی نماینده ولی فقیه در استا ن ایلام و امام جمعه ایلام ضمن تبریک ولادت امام یازدهم و ازدواج دانشجویان به حضور خود در جشن پرداخت و گفت: این پیوند نورانی و اسلامی را در این روز فرخنده خدمت شما تبریک می گویم و علت حضور اینجانب سهیم بودن در شادی شما عزیزان است و امیدوارم زندگی پرباری داشته باشیی.

در ادامه حجه الاسلام هاشمی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبر به ارائه گزارشی از روند برگزاری جشن پرداخت . در این مراسم شادی بخش گروه تئاتر شوگار لرستان به اجرای نمایش پرداخت و در پایان زوجهای جوان با هم عکس یادگاری گرفتند.