شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مطهری

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گفت: استمرار تفاهم و نزدیکی حوزه و دانشگاه مدیون تفکر استاد مطهری است.
همزمان با فراسیدن 12اردیبهشت سالروز شهادت استادمطهری وبزرگداشت روزمعلم مراسم درس سحرویژه بزرگداشت مقام علمی استادمطهری توسط بسیج دانشجویی دانشگاه باحضور دکتر صفرلکی مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دردانشگاه و جمع زیادی از دانشجویان واساتید روزیک شنبه درمحل سالن اجتماعات دانشکده ادبیات وعلوم انسانی برگزارگردید.
به گزارش خبرنگارروابط عمومی، حجت‌الاسلام  دکتر صفرلکی در این مراسم اظهار داشت: استاد شهید مطهری توانست با تلاش علمی و دینی خود تفاهم و نزدیکی بین دو قشر روحانی و دانشگاهی رابه وجود آورد.
دکتر صفرلکی ادامه داد: استاد مطهری در عمر پر برکتش آثار بسیار ارزنده‌ای از خود بر جای گذاشت که باید بیشتر مورد بررسی و مطالعه دانشجویان قرار گیرد.
وی اضافه کرد: شهید مطهری بهترین الگوی این قشر از جامعه اسلامی است و باید مبانی فکری این فیلسوف قرن برای نسل جوان امروزی تببین شود.
دکترصفرلکی تصریح کرد: دانشجویان و استاید دانشگاه و در مجموع فرهنگیان رسالت خطیر و حساسی برای هدایت نسل جوان جامعه بر عهده داشته و تاکنون در این راه صعب و دشوار با موفقیت تلاش کرده‌اند.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گفت: الهام‌گیری از معارف ناب اسلامی برای تعلیم و تربیت نسل جوان به عنوان ارزشمندترین سرمایه‌های کشور محسوب می‌شود
و نوجوانان و جوانان در هر کشوری مایه سربلندی، افتخار و عزت آن کشور هستند و باید برای استفاده بهینه از این سرمایه برنامه‌ریزی دقیق صورت بگیرد.
وی اضافه کرد: نسل امروزی نسل آینده‌ساز مملکت بوده و باید برای تعلیم و تربیت آنان برنامه‌های ‌منسجمی تدوین و اجرا شود