شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

رییس دانشگاه: عربده‌کشی جدید آمریکا نشان از بی‌تفاوتی کشورهای جهان است

رییس دانشگاه ایلام با بیان اینکه عرق شرم جنایت هیروشیما و ناکازاکی هنوز از جبین امپراطوری سفاک و ضحاک سفت آمریکا خشک و پاک نشده است،تاکید کرد:عربده کشی جدید آمریکا مبنی بر تهدید اتمی ایران نشان دهنده بی‌تفاوتی کشورهای جهان است.
 
دکترعباس قربانی در گفت‌ و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا با اشاره به برگزاری اجلاس بازنگری در معاهده NPT در نیویورک،گفت: کشورهای بزرگ جهان برای اینکه بر کشورهای کوچکتر و ضعیف احاطه داشته باشند در قالب موسسات و جریان‌های بین‌المللی زمین بازی را تعریف می‌کنند. 
دکترقربانی با بیان اینکه کشورهای مستقل نباید فریب اینگونه برنامه‌ها را بخورند، خاطرنشان کرد: کشورهای مستقل باید با روشن شدن ماهیت‌های کشورهای مستکبر بر خلاف ترفندهای آنها مجموعه‌های مستقلی را تشکیل دهند و در مقابل دشمنان واقعی بشریت بایستند. 
رییس دانشگاه ایلام ،تاکید کرد: بی‌تفاوتی کشورهای جهان و حتی همراهی برخی کشورهای اروپایی با آمریکایی‌ها موجب شده تا آنها جرات چنین جسارتی را علیه ایران پیدا کنند و اگر چنانچه لازم ببیند این نوع حرکت‌ها را علیه کشورهای اروپایی نیز انجام خواهند داد. 
این چهره دانشگاهی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بزرگترین نه به امپراطوری ظالمانه آمریکا بوده است،به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه نباید نسبت به این تهدیدات بی‌تفاوت بود،اشاره و خاطرنشان کرد: امروز وجدان‌های بیدار جهان، آمریکا را به دلیل تهدید به حمله اتمی علیه ایران محکوم می‌کنند و لازم است که کشورهای غیرمتعهد و اسلامی نیز در این خصوص حرکت جدی‌تری از خود نشان دهند. 
رییس دانشگاه ایلام، تاکید کرد:باید در مقابل تبلیغات دروغین غرب به‌ویژه آمریکا که با سخنان پر تمطراق داعیه‌دار مبارزه با تروریسم، سلاح‌های کشتار جمعی، حمایت از حقوق بشر، آزادی و دموکراسی هستند، ایستاد و دروغ آنها را افشا کرد. 
قربانی در پایان خاطرنشان کرد: به لحاظ تئوریک غرب به شدت ضربه‌پذیر است و اسلام انقلابی بیش از پیش دل‌‌های ملت‌های جهان را فتح خواهد کرد و معتقد هستیم موضع آقای احمدی‌نژاد حق است و باید ادامه پیدا کند.