شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

بیانیه روابط عمومی دانشگاه درمحکومیت اهانت به قران کریم

بسمه تعالی

«انا نحن نزلنا الذکر انا له لحافظون»

     بار دیگر شاهد اهانت به مقدسات اسلامی از جانب کسانی هستیم که ادعایشان در دفاع از حقوق بشر گوش جهانیان را کر کرده است و سرزمین خود را مهد آزادی و دموکراسی می دانند. این توهین نفرت آمیز به کتاب مقدس بیش از یک میلیارد و پانصد میلیون مسلمان را کدام انسان آزاده با هر دین و مسلکی            می پذیرد؟!

     این اقدام غیر انسانی و غیراخلاقی از یک سو گویای عجز مبشران دروغین فضای باز سیاسی و اجتماعی برای بیان و بروز دیدگاههای مختلف است و از دیگر سو نشان دهنده پایان حکومت و سلطه ظالمانه آنان بر ملت های مظلوم عالم می باشد. این حادثه و نیز حوادث مشابه آن که پیش تر در قالب اهانت به پیامبر(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و نیز ولایت مطلقه فقیه که شعبه ای از ولایت رسول خدا (ص) است نمود پیدا کرد، علاوه بر نشان دادن عمق کینه مخالفان اسلام ناب محمدی با دو ثقل به ودیعه نهاده شده توسط پیامبر(ص) روشن می سازد که دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به خوبی دریافته اند آنچه باعث ایستادگی، سرافرازی و وحدت مسلمین شده و می شود قرآن و عترت پیامبر (ص) و ولایت مطلقه فقیه است. این خود وظیفه ما را در تمسک و توسل به این مقدسات و پافشاری بر آنها، سنگین تر می کند. ما دانشگاهیان ضمن محکوم کردن این عمل وقیحانه و عرض تسلیت خدمت آقایمان حضرت ولی عصر (عج) و رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت اله العظمی خامنه ای ، اعلام می داریم که چنین اعمالی نه تنها باعث خاموش شدن نور خدا نمی شود، بلکه بر خلاف میل دشمنان و صهیونیست های جنایتکار، معرفی بیشتر این کتاب مقدس به جهانیان را به دنبال خواهد داشت و هدایت عامه آن تمامی گیتی را فراخواهد گرفت.

«یریدون لیطفئوا نورالله بأفواههم و الله متم نوره و لوکره الکافرون . کافران می خواهند تا نور خدا را به گفتار باطل و طعن و مسخره خاموش کنند البته خدا نور خود را هر چند کافران خوش ندارند تمام و کامل نگاه خواهد داشت»   (صف آیه  8)

روابط عمومی دانشگاه