شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

دکترمتکان ؛پیشرفت‌های دانشگاه ایلام در سال‌های اخیر قابل مقایسه با گذشته نیست

خبرگزاری فارس: معاون توسعه منابع و مدیریت نیروی انسانی وزارت علوم گفت: پیشرفت دانشگاه ایلام در سال‌های اخیر قابل مقایسه با گذشته نیست.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاری فارس، علی اکبر متکان معاون توسعه منابع و مدیریت نیروی انسانی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در حاشیه مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی دانشگاه ایلام در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به نیاز منطقه در رشته‌های دامپروری و کشاورزی خوشبختانه فعالیت‌های خوبی در حوزه تحقیقاتی انجام شده است.
وی با اشاره به افتتاح چندین پروژه عمرانی در دانشگاه ایلام همزمان با دور سوم سفرهای استانی هیئت دولت به این استان افزود: به جز این موارد پروژه‌های دیگری رو به اتمام است که به زودی آنها نیز بهره‌برداری خواهد شد.
معاون توسعه منابع و مدیریت نیروی انسانی وزارت علوم گفت: تمام این موارد از برکت فعالیت‌های دولت‌های نهم و دهم بوده است که آمار آن را می‌توان با سال‌های گذشته مقایسه کرد.

متکان در ادامه سخنان خود به بحث توسعه تحصیلات تکمیلی اشاره کرد و یادآور شد: در حوزه تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام در بیش از 15 رشته مقطع کارشناسی ارشد را راه‌اندازی کرده است که این نکته نیز قابل مقایسه با دوران گذشته نیست.

وی یکی از مشکلات دانشگاه ایلام را به بحث سند مالکیت زمین‌های دانشگاه مربوط دانست و خاطرنشان کرد: قرار شد وزارت علوم پیگیری‌های لازم در این زمینه را انجام دهد از سوی دیگر در خصوص تحصیلات تکمیلی باید گسترش لازم انجام شود تا دانشگاه به استانداردهای مورد قبول برای خدمتگزاری به مردم شریف این استان برسد.
معاون توسعه منابع و مدیریت نیروی انسانی وزارت علوم در پایان اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان ایلام تنها در بحث کشاورزی و دامپروری فعالیت چشمگیری دارد می‌توان انتظار داشت که با پیشرفت‌های بیشتر، ایلام به قدس دانشگاهی در این رشته‌ها تبدیل شود. البته مسئولین مربوطه باید اهتمام بیشتری به این مسئله داشته باشند.