شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

دکترمتکان: وزارت علوم به بیش از 400 شکایت مردمی در ایلام رسیدگی کرد

خبرگزاری فارس: معاون توسعه منابع و مدیریت نیروی انسانی وزارت علوم با اشاره به اتمام کار ستاد رسیدگی به شکایت مردمی وزارت علوم در ایلام گفت: وزارت علوم به بیش از 400 شکایت مردمی در ایلام رسیدگی کرد.

دکترعلی‌اکبر متکان معاون توسعه منابع و مدیریت نیروی انسانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاری فارس، در پایان کار ستاد رسیدگی به شکایت مردمی این وزارتخانه در استان ایلام همزمان با سومین سفر استانی دولت اظهار داشت: ستاد رسیدگی به شکایات مردمی وزارت علوم که طی دو روز سفر استانی هیئت دولت به استان ایلام در دانشگاه ایلام مستقر شده بود به بیش از 400 مورد شکایات مردمی رسیدگی کرد و به مراجعین پاسخ داد.

وی افزود: بر اساس بررسی‌های انجام شده در ایلام در حوزه تحصیلات تکمیلی و همچنین مسائل پژوهشی مشخص شد که اولویت نخست این استان با توجه به نیازهای آن و همچنین شهرستان‌های اطراف به بحث دامپروری مربوط می‌شود و در مرحله بعد با توجه به تعداد شهرستان‌های مختلف استان ایلام باید به مقوله کشاورزی اهمیت داد.
معاون توسعه منابع و مدیریت نیروی انسانی وزارت علوم با بیان اینکه متاسفانه در طول سالیان گذشته مسائل سیاسی بیش از مسائل عمرانی و تحقیقاتی در این دانشگاه‌ مطرح بوده است، گفت: در چند سال اخیر شاهد پیشرفت چشمگیر دانشگاه ایلام بوده‌ایم که یک نمونه آن به گسترش تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه مربوط می‌شود.
دکترمتکان همچنین با اشاره به افتتاح پروژه‌های مختلف در دانشگاه ایلام خاطرنشان کرد: در طول دو سال گذشته پروژه‌های عمرانی مختلفی در دانشگاه ایلام به بهره‌برداری رسیده است که 4 پروژه در چند ماه گذشته افتتاح شده و 3 پروژه نیز همزمان با سفر استانی هیئت دولت در دو روز اخیر به بهره‌برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه اکنون پروژه‌های دیگری نیز در دانشگاه ایلام در حال ساخت هستند یادآور شد: سرویس دانشگاه، دانشکده نفت و گاز، دانشکده کشاورزی، استخر و مجموعه ورزشی و دو خوابگاه دانشگاه ایلام به‌زودی آماده بهره‌برداری خواهد شد که تمام این موارد نشان از همت هیئت‌رئیسه و کارکنان دانشگاه ایلام دارد.
معاون توسعه منابع و مدیریت نیروی انسانی وزارت علوم با اشاره به افتتاح مجتمع آموزش و پژوهشی دامپروری دانشکده کشاورزی دانشگاه ایلام تصریح کرد: یکی از بزرگترین دستاوردهای سومین سفر استانی هیئت دولت به ایلام آغاز طرح‌های پژوهشی در امور دامی در این مجتمع آموزشی پژوهشی خواهد بود که امیدواریم با حمایت ویژه وزارت علوم و مسئولان استانی شاهد سرعت‌بخشی در این حوزه باشیم.
دکترمتکان در پایان سخنان خود با بیان اینکه یکی دیگر از مسائل مطرح در دانشگاه ایلام بحث اختصاص وام‌های دانشجویی است، اظهار داشت: با توجه به وضعیت منطقه، دانشجویان این دانشگاه نیاز بیشتری به وام‌های دانشجویی نسبت به سایر مناطق دارند که امیدواریم وزارت علوم برای حل این مسئله نیز اقدامات لازم را انجام دهد.