شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

برگزاری مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه

بنا به گزارش روابط عمومی دانشگاه ایلام مراسم تودیع دکتر قربانی رئیس پیشین دانشگاه و دکتر علی محمدی رئیس جدید دانشگاه با حضور دکتر طائب معاون محترم وزیر و رئیس مرکز پژوهشهای علمی و صنعتی ایران، مهندس اعلایی استاندار محترم ایلام، معاونین استانداری، روسای سازمانها و مدیران کل استان ، اعضای هیأت علمی ، کارکنان و دانشجویان صبح روز چهارشنبه مورخ 3/6/89 در محل سالن آیت اله حیدری برگزار گردید.

     بنا به این گزارش در این مراسم دکتر طائب معاون محترم وزیر و رئیس مرکز پژوهشهای علمی و صنعتی ایران با ابراز خرسندی از پیشرفتهای دانشگاه ایلام در سالهای اخیر و بخصوص در طول دولت نهم و دهم ابراز امیدواری کرد این تحولات در طول دوره مدیریت جدید با سرعت بیشتری به جلو پیش برود. در ادامه مهندس اعلایی استاندار محترم ایلام، دکتر قربانی رئیس پیشین دانشگاه و حجه الاسلام دکتر صفرلکی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری به ایراد سخنرانی پرداختند.

     این گزارش می افزاید: در این مراسم آقای دکتر علی محمدی رئیس جدید دانشگاه در سخنان کوتاهی برنامه های خود را چهار محور آموزشی،اداری و مالی،پژهشی و فناوری و دانشجویی و فرهنگی ارائه نمود. در پایان مراسم لوح تقدیر وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری به دکتر قربانی اهدا و متن حکم ریاست دکتر علی محمدی از طرف وزیر محترم علوم قرائت گردید.