شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

نخستین جشنواره وبلاگ‌نویسی دانشجویی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فعالیت‌های سیاسی اداره‌کل فرهنگی وزارت علوم از برگزاری نخستین جشنواره وبلاگ‌نویسی بعد از جشنواره نشریات دانشجویی خبر داد.

سید علی‌اکبر حسینی‌سده رئیس اداره فعالیت‌های سیاسی اداره‌کل فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاری فارس، از برگزاری نخستین جشنواره وبلاگ‌نویسی دانشجویان در سال جاری خبر داد و اظهار داشت: جشنواره وبلاگ‌نویسی را امسال بعد از جشنواره نشریات دانشجویی برگزار خواهیم کرد که آغاز به کار این جشنواره از مهر ماه و با انجام فراخوان واطلاع‌رسانی اولیه خواهد بود.

وی با بیان اینکه در چند سال اخیر وبلاگ‌نویسی به شدت در میان دانشجویان رواج یافته است، افزود: یکی از برنامه‌های خانه نشریات دانشجویی وزارت علوم تشویق دانشجویان به استفاده مناسب و مطلوب از فضای مجازی است و نخستین جشنواره وبلاگ‌نویسی نیز با همین هدف برگزار خواهد شد.

رئیس اداره فعالیت‌های سیاسی اداره‌کل فرهنگی وزارت علوم همچنین یادآور شد: با هماهنگی‌های انجام شده با معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد، تعداد گسترده‌ای از نشریات دانشجویی در جشنواره مطبوعات سال 89 که در پائیز برگزار خواهد شد، شرکت می‌کنند.

حسینی‌سده در ادامه میزان حضور نشریات دانشجویی در این جشنواره را وابسته به میزان امکانات و شرایط آن دانست و تصریح کرد: اکنون در کشور حدود 5 هزار نشریه دانشجویی وجود دارد که تعداد این نشریات با اضافه کردن نشریات دانشگاهی به حدود 7 هزار نشریه خواهد رسید.