شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

سه طرح عمرانی در دانشگاه به بهره برداری رسید

سه طرح عمرانی در دانشگاه روز یکشنبه با حضور معاون پژوهشی وفناوری  وزارت  علوم، تحقیقات و فناوری به بهره برداری رسید
به گزارش خبرنگارروابط عمومی ، این طرحها شامل پارکینگ عمومی در زمینی به گستره حدود 17 هزار متر مربع، سکوی تماشاچیان زمین فوتبال و مرکز جوار فنی و حرفه ای است .
دکتر قربانی رییس دانشگاه در این مراسم گفت: با بهره برداری از این طرحها زمینه لازم برای ارایه خدمات مطلوب به دانشجویان دانشگاه فراهم شده است. 
مدیر آموزش فنی و حرفه ای ایلام نیز گفت: تجهیزات کاملی برای این مرکز شامل 20 دستگاه رایانه در زمینی به مساحت 200 مترمربع فراهم شده است. 
"حمیدرضا خانپور"، ایجاد فضای کسب و کار عملی برای دانشجویان را مهمترین هدف راه اندازی مرکز جوار وابسته به فنی و حرفه ای ایلام ذکر کرد و افزود: در این مرکز که شامل کارگاه فناوری اطلاعات است، مهارتهای پیشرفته کسب و کار و آمادگی شغلی و کارآفرینی به دانشجویان ارایه می شود. 
به گفته وی، در هر دوره آموزشی در دو نوبت صبح و عصر 80 نفر از دانشجویان دانشگاه ایلام می توانند از مزایای این دوره بهره مند شوند. 
خانپور در همین راستا از راه اندازی کارگاه دوره های پیشرفته در رشته های برق صنعتی و مکانیک و ماشین آلات کشاورزی در دانشگاه ایلام از سوی مرکز آموزش فنی و حرفه ای این استان در آینده نزدیک خبر داد.