شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

برگزاری کارگاه محتوایی محور اقتصادی اولین دوره رویداد رقابت

کارگاه محتوایی اولین رویداد سراسری رقابت تیم های دانشجویی استان ایلام در محور اقتصادی با تدریس دکتر عبدالعلی شایان مدیر گروه اقتصاد دانشگاه ایلام و به صورت حضوری و وبیناری در تاریخ ?? آذرماه ???? به میزبانی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام در سالن فرزانگان دانشگاه برگزار شد.

در این کارگاه ابتدا دکتر رستمی رئیس اداره انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه ضمن خیر مقدم به حاضرین بر اهمیت کرسی های آزاداندیشی در کلام رهبری پرداخت و گفت کرسی های آزاداندیشی فرصتی برای یادگیری مهارت گفتگو و ارائه نظر آزادانه اما مستدل و مستند است.

در ادامه دکتر شایان مدیر گروه اقتصاد ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این کرسی ها ، کرسی‌های آزاداندیشی را یک امر مورد نیاز برای جامعه دانست و سپس به تحلیل گزاره‌های محور اقتصادی رویداد رقابت پرداخت و به سؤالات دانشجویان پاسخ داد.

در پایان صادق پورمسیری کارشناس کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه ایلام به بررسی شیوه نامه این دوره از مسابقات پرداخت و نحوه برگزاری، امتیازآوری، نقاط ضعف و قوت یک کرسی را برای دانشجویان شرح نمود.

برگزاري کارگاه محتوايي محور اقتصادي اولين دوره رويداد رقابت برگزاري کارگاه محتوايي محور اقتصادي اولين دوره رويداد رقابت برگزاري کارگاه محتوايي محور اقتصادي اولين دوره رويداد رقابت برگزاري کارگاه محتوايي محور اقتصادي اولين دوره رويداد رقابت