شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

کلنگ احداث خوابگاه مـتأهلین دانشگاه ایلام به زمین زده شد

با حضور دکتر حسنی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام، دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام و آقای اروانه مدیر شعب بانک تجارت استان، کلنگ احداث خوابگاه مـتأهلین دانشگاه ایلام صبح روز چهارشنبه 16 اسفند ماه 1402 به زمین زده شد.

     به گزارش روابط عمومی دانشگاه ایلام، دکتر حسنی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام در این آیین  با اشاره به اهمیت قانون حمایت از جوانی جمعیت و اهتمام ویژه دولت مردمی سیزدهم در این زمینه، گفت: اقدام مدیریت دانشگاه ایلام در اولویت دادن به احداث خوابگاه متأهلین و پیشتازی در این زمینه، شایسته تقدیر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام، افزود: امیدواریم با اهتمام مدیریت دانشگاه ایلام این خوابگاه بر اساس برنامه و در موعد مقرر افتتاح شود و باعث ایجاد شور و نشاط در دانشگاه گردد.

در این آیین دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام، گفت: این خوابگاه با زیربنای 2142 متر مربع، داری 30 واحد 55 متر مربع است، که از محل‌های اعتبارت عمرانی وزارت علوم، 10 درصد درآمد اختصاصی دانشگاه ایلام، 10 درصد طرح تملک دارایی‌ها و همچنین تسهیلات اعطایی مسکن ملی بانک تجارت استان احداث می‌گردد.

دکتر علی‌محمدی، افزود:  احداث خوابگاه متأهلین دانشگاه ایلام در راستای قانون حمایت از جوانی جمعیت و پاسخ به مطالبات همیشگی و جدی دانشجویان در این زمینه است.