شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

دانشگاه ایلام حوزه برتر اجرای آزمونهای سراسری کشور را کسب کرد

در جریان برگزاری همایش ملی تبیین ابعاد اجرایی و حفاظتی آزمون سراسری 1403؛ دانشگاه ایلام عنوان حوزه برتر کشوری اجرای آزمون‌های سراسری را کسب کرد و مورد تقدیر معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان سنجش کشور قرار گرفت.

     به گزارش روابط عمومی دانشگاه ایلام، بر اساس نتایج حاصل از نظرسنجی از داوطلبان آزمون‌های حوزه‌های مختلف و معیارهای مختلف فنی، اجرایی و حفاظتی، دانشگاه ایلام به عنوان حوزه برتر اجرای آزمون‌های سراسری انتخاب و معرفی شد.

دکتر «عبدالرسول پورعباس» معاون وزیر علوم،  تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان سنجش کشور در لوح اهدای خود به دکتر «کریم کوخایی زاده» معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام و نماینده تام‌الاختیار دانشگاه ایلام ضمن تشکر از زحمات ایشان و همکاران محترمشان که با برنامه‌ریزی‌های دقیق، پیش بینی تمهیدات و اتخاذ تدابیر لازم زمینه برگزاری شایسته آزمون‌های سراسری را فراهم کرده‌اند، ابراز امیدواری نمود گام‌های مستحکم و مؤثرتری در این زمینه برداشته شود.

نشست همایش تبیین ابعاد اجرایی و حفاظتی آزمون سراسری 1403روز پنج‌شنبه 30  فروردین ماه در سازمان پژوهش‌های صنعتی ایران برگزار شد.

یادآور می‌شود سالیانه آزمون‌های متعدد سراسری و استخدامی در دانشگاه ایلام در آرامش و امنیت کامل برگزار می‌شود، به گونه‌ای که در سال 1402 مجموعاً 37 آزمون در دانشگاه برگزار شده است.

دانشگاه ايلام حوزه برتر اجراي آزمونهاي سراسري کشور را کسب کرد