شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

کسب استاد برگزیده طرح کشوری شاهد توسط استادیار دانشگاه ایلام

دکتر محمد اکبری قرائی استادیار دانشگاه ایلام  به عنوان استاد برگزیده طرح کشور شاهد مورد تقدیر معاون رئیس جمهور و وزیر علوم قرار گرفت.

    به گزارش روابط عمومی، دکتر محمد اکبری قرائی استادیار گروه آموزشی علوم دامی دانشگاه ایلام  موفق به کسب استاد برگزیده طرح کشوری شاهد شد و از طرف دکتر قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور  و دکتر زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری مورد تقدیر قرار گرفت.

در متن تقدیرنامه دکتر اکبری قرائی که به امضای مشترک دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و دکتر محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری رسید، آمده است: 

جناب آقای محمد اکبری قرائی

استاد محترم برگزیده طرح شاهد

سلام علیکم

اساتید حوزه و دانشگاه برگزیدگان جامعه اند و مظهر فاخر دانش، پژوهش، ادب و مهرورزی و مبارزه با نادانی و غفلت از هستند.

به پاس نکوداشت مقام شامخ معلم، در سالروز شهادت استاد فرزانه آیت الله مرتضی مطهری، کسب «استاد برگزیده طرح شاهد»، که حاصل تلاش و پشتکار جنابعالی در رسیدگی به امور مختلف علمی، فرهنگی و اجتماعی فرزندان شاهد و ایثارگر می‌باشد را صمیمانه تبریک عرض می‌نماییم.

اطمینان داریم با استعانت از خداوند متعال و با همت بلند اساتید گرانقدر ایران اسلامی و دانشجویان فرهیخته شاهد و ایثارگر و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، دستیابی به قله های رفیع علم و دانایی همراه با معنویت برای تعالی جامعه بشری دور از دسترس نخواهد بود.

 امید آن که به فضل الهی، همواره در خدمت گذاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خانواده معزز شهدا و ایثارگران موفق و سربلند باشید.