شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

اعطای 34 میلیارد تومانی تسهیلات از طرف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دانشگاه ایلام

دکتر احمدی سرپرست معاونت پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه ایلام از اعطای 34 میلیارد تومان تسهیلات از طرف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دانشگاه ایلام جهت فعال سازی تعاونی‌های دانشگاه خبر داد.

  به گزارش روابط عمومی، دکتر احمدی سرپرست معاونت پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه ایلام با بیان این خبر اظهار داشت: در پی مذاکرات و رایزنی‌هایی مفصلی که صورت گرفته،  و به منظور ترویج فرهنگ کارآفرینی در بین دانشگاهیان و همچنین مولدسازی امکانات و اموال دانشگاه از محل اعتبارات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، این تسهیلات به تعاونی‌های دانشگاه ایلام اعطا می‌گردد.

دکتر احمدی افزود: مقرر شد بر طبق توافقی که مابین دانشگاه ایلام، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام و بانک توسعه تعاون صورت خواهد گرفت، این اعتبار 34 میلیارد تومانی  برای فعال سازی تعاونی‌های دانشجویی،  تعاونی‌های چند منظوره و دفتر علم و تعاون دانشگاه ایلام اختصاص یابد.

عضو هیأت رئیسه دانشگاه ابراز امیدواری کرد، با اجرایی شدن این مصوبات، دانشگاه ایلام بتواند در ترویج  فرهنگ تعاون و‌  ایفای نقش توازنی آن در  بین بخش‌های دولتی و خصوصی استان گام‌های مؤثری بردارد.