شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

آگهی فراخوان مناقصه یک مرحله‌ای انجام امور مربوط به خدمات اداری و پشتیبانی دانشگاه ایلام

  دانشگاه ایلام در نظر دارد انجام امور مربوط به خدمات اداری و پشتیبانی خود را به صورت مناقصه عمومی یک مرحله‌ای از طریق سامانه مناقصات برگزار نماید. از شرکت‌های واجد شرایط دعوت می‌گردد، جهت دریافت اسناد مناقصه و ارائه پیشنهاد قیمت از تاریخ 1402/03/08 تا پایان مهلت مقرر به سامانه مناقصات مراجعه نمایند.

شرایط مناقصه:

1-مناقصه­ گر باید قبل از تسلیم پیشنهاد مناقصه، اسناد مناقصه را به دقت بررسی کرده و تمام اطلاعات لازم و قوانین و مقررات نافذ و جاری را به دست آورد و مناقصه­ گر پس از تسلیم پیشنهاد نمی­‌تواند استناد به ناآگاهی و یا اشتباه خود کند.

2-شرکت در مناقصه و تسلیم پیشنهاد به منزله آن تلقی خواهد شد، که مناقصه گر تمام اسناد مناقصه را به دقت مطالعه کرده و اطلاعات مربوط به آنها را به دست آورده است و ابهام یا اشتباهی به نظر او در اسناد وجود ندارد. هر یک از مناقصه‌گران، که در مورد مفهوم قسمتی از اسناد مناقصه ابهام یا سؤالی داشته باشند، می‌­توانند به صورت کتبی و یا فکس مناقصه ­گزار را مطلع ساخته و تقاضای دریافت توضیح نماید. پس از تسلیم پیشنهاد مناقصه هیچ‌گونه توجیهی پذیرفته نخواهد بود.

3-مطابق ماده 6 پیوست شماره 3 آئین‌نامه مالی و معاملاتی دانشگاه‌ها ((دستورالعمل نحوه انجام معاملات عمده)) شرایط خاصی که دانشگاه در آگهی و اسناد مناقصه اعلام می‌دارد، در قرارداد اعمال خواهد شد و جزو لاینفک قرارداد می‌باشد.

4-  ارائه گواهی صلاحیت ایمنی و پروانه کار شرکت معتبر الزامی ‌می‌باشد.

5- برآورد موارد پرداختی برای دستمزد افرادی که حجم کار اعلام شده را انجام می‌دهند، بر اساس قانون کار و طرح طبقه‌بندی مشاغل و نرخ اعلامی این دانشگاه (جدول شماره یک) انجام شود.
6- آنالیز قیمت بر اساس قانون کار و احتساب سنوات در نظر گرفته شود. لذا شرکت‌کنندگان باید بر اساس قانون کار قیمت پیشنهادی را ارائه نمایند. (پایه سنوات، حق سنوات، عیدی، بن و مسکن، حق لباس، 30 ساعت اضافه کار برای هر نفر، 5 روز ماموریت ماهانه برای هر نفر، باز خرید 9 روز مرخصی بر اساس جمع حکم و حق اولاد در آنالیز محاسبه شده و  موظف به پرداخت می‌باشد).
7-مبلغ 20 میلیارد ریال ضمانت نامه بانکی جهت شرکت در مناقصه دریافت می‌گردد.
8-با توجه به مبلغ مناقصه، داشتن سابقه انجام حداقل دو قرارداد مشابه در مطابق این مناقصه الزامی است.
9-ارائه فرم خود اظهاری اعلام کارهای در دست اجرا و ظرفیت آماده به کار الزامی می‌باشد.
10-در شرایط برابر اولویت با شرکت‌های بومی می‌باشد.

11- بارگذاری آنالیز پیشنهادی مهر و امضا شده توسط شرکت بر اساس نرخ‌های درج شده در جدول ارائه شده دانشگاه الزامی است.

12-کلیه اسناد مناقصه باید توسط شرکت مهر و امضا  و در سامانه مناقصات بارگذاری گردد.
13- در طول دوره قرارداد حضور دائم نماینده شرکت در دانشگاه الزامی می‌باشد.

14-شرکت‌هایی، که در سنوات گذشته قرارداد انجام کار داشته‌اند و تاکنون موفق به ارائه مفاصاحساب نشده‌اند، نمی‌توانند در این مناقصه شرکت نمایند.

 15-دانشگاه در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار است
16- هزینه چاپ آگهی و سامانه تدارکات الکترونیک بر عهده برنده مناقصه می‌باشد.
17-پاکت محتوی ضمانت نامه شرکت در مناقصه در موعد مقرر تحویل دبیرخانه مرکزی دانشگاه گردد.
18-در صورت هرگونه ابهام قبل از درج قیمت بصورت کتبی و یا با شماره تلفن 08459241302 مدیریت امور اداری و پشتیبانی دانشگاه تماس حاصل نمایند.

19- آیین‌نامه مالی و معاملاتی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی و پژوهشی کشور جزو لاینفک قرارداد می‌باشد.
 

 

مدیریت امور اداری و پشتیبانی دانشگاه ایلام