شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

بازدید دانشجویان دختر دانشگاه ایلام از نمایشگاه دستاوردهای هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

به همت بسیج دانشجویی دانشگاه ایلام و در قالب اردوی راهیان پیشرفت، 80 دانشجوی دختر دانشگاه از نمایشگاه دستاوردهای هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهر تهران  بازدید کردند.

   به گزارش روابط عمومی، این دانشجویان در تاریخ 3 خرداد 1402 همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر از دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در صنایع هوافضا و پهپادهای ساخته شده به دست متخصصان داخلی دیدن کردند.

 بنا به این گزارش: در این بازدید همراه با روایت‌گری پیشرفت‌های صنایع دفاعی جمهوری اسلامی ایران از اول انقلاب تا به الان، دانشجویان از صنایع کاملاً بومی و ساخته شده به دست مهندسین و فارغ‌التحصیلان ایرانی بازدید بعمل آوردند.

در پایان دانشجویان از پهپادهای جاسوسی، که مجموعه هوافضای سپاه در آسمان جمهوری اسلامی ایران رصد و شکار نموده‌اند دیدن کردند.

این گزارش می‌افزاید: آقای مداح جلالی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ایلام با ابراز خرسندی از استقبال دانشجویان از این اردو، یادآور شد: دشمنان انقلاب اسلامی با تبلیغات سنگین به دنبال ناامید کردن نسل جوان هستند، لذا بسیج دانشجویی دانشگاه ایلام اقدام به برگزاری این اردوی سه روزه نمود،تا دانشجویان با بخشی از پیشرفت‌های کشور آشنا شوند.

 

 

بازديد دانشجويان دختر دانشگاه ايلام از نمايشگاه دستاوردهاي هوافضاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي بازديد دانشجويان دختر دانشگاه ايلام از نمايشگاه دستاوردهاي هوافضاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي بازديد دانشجويان دختر دانشگاه ايلام از نمايشگاه دستاوردهاي هوافضاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي بازديد دانشجويان دختر دانشگاه ايلام از نمايشگاه دستاوردهاي هوافضاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي