شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

نشریه علمی «مدیریت جامع حوزه‌های آبخیز» دانشگاه ایلام رتبه علمی (ب) را کسب کرد

نشریه علمی «مدیریت جامع حوزه‌های آبخیز» دانشگاه ایلام با مدیر مسئولی دکتر نورالدین رستمی دانشیار گروه مرتع و آبخیزداری در اولین سال انتشار رتبه علمی (ب) را کسب کرد.

  به گزارش روابط عمومی، نشریه علمی "مدیریت جامع حوزه‌های آبخیز" در تاریخ 1400/06/22 موفق به دریافت مجوز انتشار با شناسه 88819 از هیئت نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شده است و به صورت مشترک توسط دانشگاه ایلام و انجمن علمی سیستم‌های سطوح آبگیر باران ایران منتشر می گردد.

این نشریه در تاریخ 1402/11/1 و مجوز شماره 17166-1401، به فرآیند ارزیابی و رتبه بندی نشریات علمی راه یافته و بر اساس آیین نامه نشریات علمی مصوب 1398/02/01 موفق به کسب رتبه (ب) در ارزیابی سال 1401 شده است. مشخصات این نشریه هم اکنون در پرتال نشریات علمی و پژوهشی کشور قابل مشاهده است.

دکتر رستمی مدیر مسئول مجله علمی مدیریت جامع حوزه‌های آبخیز با تشکر از زحمات معاونت محترم پژوهش و فناوری دانشگاه، اعضای هیات تحریریه، کارشناس نشریه و همه کسانی که در روند چاپ این مجله همکاری کرده‌اند، یادآور شد این نشریه آمادگی خود را برای دریافت انواع مقالات پژوهشی، فنی و ترویجی، مروری و کوتاه اعلام می‌دارد. ضمنا این نشریه با کمال میل آمادگی دارد که تجربیات خود را در اختیار سایر نشریات نوپای دانشگاه قرار دهد تا ان‌شاالله در اسرع وقت موفق به کسب رتبه علمی گردند.

 

نشريه علمي «مديريت جامع حوزه‌هاي آبخيز» دانشگاه ايلام رتبه علمي (ب) را کسب کرد