شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

بازدید دانشجویان رشته اقتصاد دانشگاه ایلام از مجتمع پتروشیمی ایلام

به همت مدیریت دانشکده علوم انسانی و بنیاد نخبگان ایلام و در قالب اردوی راهیان پیشرفت، جمعی از دانشجویان رشته اقتصاد از واحدهای فرآیندی مجتمع پتروشیمی ایلام بازدید و از نزدیک در جریان روند تولید قرار گرفتند.

   به گزارش روابط عمومی، در این اردوی علمی، که با سرپرستی دکتر صالحی رئیس دانشکده علوم انسانی و با حضور دکتر آزادی عضو هیأت علمی گروه اقتصاد برگزار شد، دانشجویان در‌ بدو ورود به مجتمع، ضمن ادای احترام به مقام رفیع مهندس حسن‌بیگی معمار پتروشیمی ایلام، از واحد سولفورزدایی و کارخانه پلی‌اتیلن بازدید کردند.

در ادامه آقای رضا کاکایی از کارشناسان پژوهش و فناوری شرکت پتروشیمی ایلام ضمن تشریح فرآیند دریافت خوراک از پالایشگاه گاز ایلام تا واحدهای SRU، الفین و تولید محصول درHD ، به بیان دستاوردهای این شرکت از ابتدای راه‌اندازی تاکنون پرداخت.

وی با برشمردن وقایع کلیدی سال 1401 در پتروشیمی ایلام گفت:تجاری شدن DMDS CHAVAR65، راه‌اندازی تصفیه خانه پساب فوق شورZLD ، کاهش 20 درصدی اتلاف هیدروکربن، انجام تعمیرات اساسی بدون استفاده از پیمانکار برون‌سازمانی، ایجاد خط سوم تامین آب مجتمع به ظرفیت 220 لیتر بر ثانیه و آزمایش و‌ مصرف موفقیت‌آمیز کاتالیست در واحد HD  از مهم‌ترین دستاوردهای سال 1401 در این شرکت بوده است.

بازديد دانشجويان رشته اقتصاد دانشگاه ايلام از مجتمع پتروشيمي ايلام بازديد دانشجويان رشته اقتصاد دانشگاه ايلام از مجتمع پتروشيمي ايلام بازديد دانشجويان رشته اقتصاد دانشگاه ايلام از مجتمع پتروشيمي ايلام