شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

برگزاری کرسی آزاداندیشی «زن، خانواده و هویت ایرانی – اسلامی» در دانشگاه ایلام

به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، معاونت فرهنگی و اجتماعی و بسیج اساتید، کرسی آزاداندیشی «زن، خانواده و هویت ایرانی اسلامی» صبح روز چهارشنبه در محل سالن فرزانگان برگزار گردید.

  به گزارش روابط عمومی، در ابتدا حجت‌الاسلام و المسلمین مهدوی راد مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ایلام، پایه اجتماع را خانواده دانست و گفت: باید با دقت رویکرد فمنیست‌ها را نسبت به زن و آسیب‌های آن را شناسایی کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین مهدوی راد تأکید کرد نمی‌توان از زن، خانواده و هویت ایرانی اسلامی آن غافل شویم، چرا که در پایه‌ریزی تمدن نوین اسلامی، زنان نقش محوری دارند.

در ادامه دکتر ویسه معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه یادآور شد: کرسی آزاداندیشی «زن، خانواده و هویت ایرانی - اسلامی» با هدف بررسی سیر تطوّر نقش تاریخی  زنان در هویت ایرانی - اسلامی  برگزار می‌شود، که موضوع کرسی برگرفته از دغدغه‌های اجتماعی موجود در کشور و همچنین مقابله با هدف‌گذاری‌ دشمنان مبنی بر هجمه به هویت ایرانی-اسلامی زنان کشور عزیزمان است.

دکتر ویسه ترکیب ناهمگون نیروی کار زن و مرد در آینده را یک چالش جدی برای کشوردانست و خاطرنشان کرد باید بررسی کنیم برای مقابله با این چالش چه برنامه‌ای داریم.

در ادامه اساتید حاضر در نشست پیرامون موضوع به بحث و گفتگو پرداختند و نقد و چالش‌های مطرح را مورد بررسی قرار دادند.