شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

موافقت وزیر علوم با اختصاص و صدور پرداخت 20 میلیارد تومان به دانشگاه ایلام

در پی دیدار و رایزنی آقای بسطامی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی، دکتر زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری 100 میلیارد ریال جهت بهبود امکانات آزمایشگاهی دانشگاه ایلام اختصاص داد و دستور صدور پرداخت 100 میلیارد ریال به پروژه‌های مدیریت سبز  دانشگاه ایلام را صادر کرد.

    به گزازش روابط عمومی، روز دوشنبه هشتم خردادماه 1402 آقای علی‌اکبر بسطامی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در دیدار با دکتر زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در خصوص مطالبات و درخواست‌های دانشگاه ایلام، پیگیری‌های لازم را انجام داد.

در این نشست، پیرو درخواست نماینده ایلام مبنی بر لزوم تخصیص اعتبار جهت تأمین تجهیزات آزمایشگاهی دانشگاه ایلام،  دکتر زلفی گل وزیر علوم به دکتر خطیبی  معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارتخانه، دستور اختصاص 100 میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی به دانشگاه ایلام را صادر کرد.

آقای بسطامی در این نشست با اشاره به برنامه‌های در دست اقدام دانشگاه ایلام به منظور رفع مشکل آب شرب و همچنین پساب فاضلاب دانشگاه، خواستار تخصیص اعتبار لازم از سوی وزارت علوم شد، که دستور پرداخت 100 میلیارد ریال به دانشگاه ایلام از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به معاون اداری، مالی و مدیریت منابع صادر شد.

در این دیدار همچنین به درخواست نماینده ایلام مبنی بر لزوم تجهیز دانشگاه ایلام به سالن ورزشی چند منظوره، در جهت صدور مجوز ماده 23 احداث سالن ورزشی دانشگاه ایلام از سوی دکتر زلفی گل دستور  بررسی را  صادر نمودند.

آقای بسطامی در ادامه با اشاره به انجام مطالعات احداث خوابگاه متأهلی در دانشگاه ایلام و تأیید وزارت علوم، شروع عملیات اجرایی این پروژه را مستلزم تامین منابع مالی خواند، که وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ضمن صدور دستور پیگیری ویژه، در خصوص مساعدت حداکثری وزارتخانه با تأمین مالی احداث خوابگاه متأهلی در دانشگاه ایلام قول مساعد داد.

گفتنی است، در پی رایزنی ویژه آقای بسطامی با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری جهت اختصاص اعتبار به دانشگاه ایلام، دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام در تماس تلفنی با نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی، ضمن قدردانی و تشکر از حسن توجه ایشان به دانشگاه ایلام و رایزنی با مقام عالی وزارت علوم، یادآور شد  حمایت‌های نمایندگان استان در مجلس شورای  اسلامی، باعث دلگرمی جامعه دانشگاهی و تلاش مضاعف  مدیران در  جهت  توسعه و اعتلای دانشگاه خواهد شد.

موافقت وزير علوم با اختصاص و صدور پرداخت 20 ميليارد تومان به دانشگاه ايلام