شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

برگزاری نشست هیأت رئیسه دانشگاه و اعضای هیأت علمی دانشکده علوم پایه

به منظور تقویت و استمرار ارتباط دو سویه بین اعضای هیات علمی با مدیریت دانشگاه و بهره‌مندی از دیدگاه‌‌ها و نقطه نظرات متقابل آنها، نشست هیأت رئیسه دانشگاه و اعضای هیأت علمی دانشکده علوم پایه برگزار گردید.

   به گزارش روابط عمومی، در ابتدای این نشست دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه با بیان با همفکری، همدلی و برنامه‌ریزی در راستای تحقق اهداف برنامه توسعه دانشگاه گام برداشت، خواستار اهتمام اعضای هیأت علمی برای تأثیرگذاری در سطح جامعه و تقویت ارتباط با صنعت شد.

رئیس دانشگاه ایجاد درآمد پایدار را یکی از اولویت‌های دانشگاه عنوان کرد و خواستار مشارکت اعضای هیأت علمی در این زمینه شد  خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود، دانشکده‌ها با برنامه‌ریزی در جهت کسب درآمد گام بردارند، که در صروت حقق این امر، 80 درصد درآمد کسب شده در اختیار خود دانشکده قرار خواهد گرفت.

در ادامه حجت‌الاسلام و المسلمین مهدوی راد مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری خواستار اهتمام اساتید به تأثیرگذاری بر دانشجویان شد و تأکید کرد دانشجویان دانشکده علوم پایه، دانشجویانی پویا و کاوشگر هستند، لذا اساتید باید با اهتمام به شاگرد پروری افق تمدن نوین اسلامی را نشانه بگیرند.

در ادامه خانم دکتر قاسمیان رئیس دانشکده علوم پایه گزارشی از روند فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و اداری دانشکده ارائه کرد و سپس برنامه‌های آتی دانشکده را تشریح کرد.

در ادامه اعضای هیأت علمی دانشکده علوم پایه، سؤالات، نظرات و دیدگاه‌های خود را مطرح و متعاقب آن دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه و اعضای هیأت رئیسه به صورت مبسوط هیأت به پرسش‌های مطروحه پاسخ دادند.