شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

برگزاری نشست هم‌اندیشی هیأت رئیسه دانشگاه و اعضای هیأت علمی دانشکده علوم انسانی

به منظور تقویت و استمرار ارتباط دو سویه بین اعضای هیات علمی با مدیریت دانشگاه و بهره‌مندی از دیدگاه‌‌ها و نقطه نظرات متقابل آنها، نشست هم‌اندیشی هیأت رئیسه دانشگاه و اعضای هیأت علمی دانشکده علوم انسانی  صبح دیروز در محل سالن فرزانگان برگزار گردید.

   به گزارش روابط عمومی، دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه با بیان اینکه دانشگاه ایلام برای اولین با در نظام رتبه‌بندی تایمز قرار گرفته است، تأکید کرد ارتقاء رتبه علمی دانشگاه حاصل تلاش اساتید، کارکنان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی است، که اینجانب قدردان زحمات همه عزیزان هستم.

رئیس دانشگاه با اشاره به تأثیرگذاری اساتید بر دانشجویان، خواهان اهتمام اعضای هیأت علمی برای رشد خلاقیت در بین دانشجویان شد و یادآور شد، یک دانشجو به تنهایی می‌تواند بستر تحول در جامعه باشد و لذا باید روش‌های تدریس سنتی را کنار گذاشت و با استفاده از روش‌های نوین محیطی فراهم نمود، که دانشجو قدرت، بحث، تحلیل و نقد پیدا کند.

دکتر علی‌محمدی درآمدزایی را یکی از اولویت‌های مهم دانشگاه ایلام عنوان کرد و یادآور شد، کمیته درآمدزایی برای شناسایی ظرفیت‌های دانشگاه برای کسب درآمد تشکیل شده است، که توقع داریم اعضای هیأت علمی به این مهم اهتمام جدی داشته باشند، تا زمینه تأمین درآمد پایدار برای دانشگاه و تحقق برنامه توسعه راهبردی فراهم گردد.

رئیس دانشگاه با بیان اینکه اساتید دانشگاه ایلام در دو رویداد حضوری شدن کلاس‌های آموزشی در ابتدای سال 1401 و ناآرامی‌های پاییز همین سال، به خوبی درخشیدند، یادآور شد: از اعضای هیأت علمی انتظار می‌رود برای تأثیرگذاری در سطح جامعه و ایفای رسالت مأموریت گرایی دانشگاه اهتمام جدی داشته باشند.

در ادامه دکتر صالحی پور رئیس دانشکده علوم انسانی گزارش از روند توسعه دانشکده ارائه کرد و یادآور شد، اهتمام ما بر این بود، که با اساتید و دانشجویان تعامل سازنده‌ای داشته باشیم و فضایی مبتنی  بر همدلی، همراهی و هم‌افزایی را شکل دهیم، تا بستر لازم برای ایجاد آرامش و توسعه توسعه دانشکده منطبق بر اهداف تعیین شده، فراهم گردد.

در ادامه اعضای هیأت علمی دانشکده به بیان مشکلات و مسائل دانشکده و مباحث مورد نظر خود در حوزه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، فناوری، مالی و اداری پرداختند و اعضای هیأت رئیسه نیز پاسخ‌های لازم را ارائه کردند.