شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

برگزاری نشست هم‌اندیشی هیأت رئیسه دانشگاه ایلام و اعضای هیأت علمی دانشکده الهیات و معارف اسلامی

به منظور تقویت و استمرار ارتباط دو سویه بین اعضای هیات علمی با مدیریت دانشگاه و بهره‌مندی از دیدگاه‌‌ها و نقطه نظرات متقابل آنها، نشست هم‌اندیشی هیات رییسه دانشگاه ایلام و  اعضای هیأت علمی دانشکده الهیات و معارف اسلامی صبح امروز برگزار شد.

   به گزارش روابط عمومی، دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه در این نشست با تشکر از تلاش‌های اعضای هیأت علمی دانشکده الهیات و معارف اسلامی، به اخذ مجوز 8 رشته تحصیلی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در یک سال گذشته اشاره کرد و گفت:  این روند با تأکید بر اخذ مجوز رشته‌های میان رشته‌های ادامه خواهد یافت.

 دکتر علی‌محمدی اهتمام در حل مسائل جامعه را مأموریت دانشگاه ایلام دانست و بیان داشت: دانشگاه پیشران تحول کشور است و لذا پرداختن به مشکلات جامعه از وظایف اصلی دانشگاه می‌باشد، که در این راستا دانشگاه ایلام با تمام توان به دنبال اثربخشی و حل مشکلات جامعه می‌باشد.

رئیس دانشگاه افزود: از اساتید توقع می‌رود، نسبت به اثرگذاری در سطح جامعه اهتمام جدی داشته باشند، تا دانشگاه ایلام بتواند به رسالت ایفای مسئولیت اجتماعی خود جامعه عمل بپوشاند.

در ادامه حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر سراج رئیس دانشکده الهیات و معارف اسلامی ضمن تشکر از مدیریت دانشگاه به جهت راه‌اندازی ساختمان جدید دانشکده، به ارایه گزارش از وضعیت فعلی دانشکده و سیاست‌های آتی پرداخت و بر اثربخشی اساتید درس سطح جامعه و انجام پژوهش‌های مسأله محور تأکید کرد.

در ادامه اعضای هیأت علمی دانشکده الهیات و معارف اسلامی، نظرات و دیدگاه‌های خود را مطرح و متعاقب آن هیأت رئیسه دانشگاه نیز به پرسش‌های مطروحه پاسخ دادند و بر تعامل و همکاری‌های اعضای هیات علمی و هیأت رییسه دانشگاه تأکید شد.

برگزاري نشست هم‌انديشي هيأت رئيسه دانشگاه ايلام و اعضاي هيأت علمي دانشکده الهيات و معارف اسلامي برگزاري نشست هم‌انديشي هيأت رئيسه دانشگاه ايلام و اعضاي هيأت علمي دانشکده الهيات و معارف اسلامي برگزاري نشست هم‌انديشي هيأت رئيسه دانشگاه ايلام و اعضاي هيأت علمي دانشکده الهيات و معارف اسلامي برگزاري نشست هم‌انديشي هيأت رئيسه دانشگاه ايلام و اعضاي هيأت علمي دانشکده الهيات و معارف اسلامي برگزاري نشست هم‌انديشي هيأت رئيسه دانشگاه ايلام و اعضاي هيأت علمي دانشکده الهيات و معارف اسلامي