شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

پیام تبریک رئیس دانشگاه ایلام به مناسبت بزرگداشت روز معلم و استاد

دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره علامه شهید مرتضی مطهری، تأکید کرد؛ که بزرگداشت روز معلم فرصتی مغتنم برای پاسداشت زحمات تلاشگران عرصه اندیشه و معرفت است. 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ایلام، متن پیام دکتر علی‌محمدی به شرح ذیل است: 

 

                                         «بسم الله الرحمن الرحیم»

 

     12 اردیبهشت ماه، سالروز شهادت متفکر و فیلسوف گرانقدر و استاد حوزه و دانشگاه شهید آیت‌الله مرتضی مطهری، که به نام روز معلم نامگذاری شده، فرصتی مغتنم برای پاسداشت زحمات تلاشگران عرصه اندیشه و معرفت است. خوشبختانه امروز جمهوری اسلامی با تلاش شبانه روزی اساتید و نخبگان دانشگاهی و مجاهدت آنان در عرصه آموزش و پژوهش در قله تولید علم در سطح جهان قرار گرفته است. 

همگان شاهدند، که دشمنان انقلاب اسلامی، توسعه علمی جمهوری اسلامی را بر نتافته‌اند و با تمام توان و با استفاده از شگردها و تکنیک‌های مختلف و پیچیده در قالب جنگ ترکیبی، سعی دارند موفقیت‌های به دست آمده را کم رنگ جلوه داده و جوانان این مرز و بوم را ناامید کنند، لذا معلمان و استادان فرهیخته به عنوان تلاشگران عرصه دانایی می‌توانند در قالب جهاد تبیین نقش محوری در خنثی سازی این توطئه شوم داشته باشند. 

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری به عنوان‌ یکی از برجسته ترین نظریه‌پردازان انقلاب اسلامی، مسرورانه روز معلم را خدمت اساتید فرهیخته و شریف دانشگاه ایلام و اساتید و معلمان ارجمند و زحمت‌کش استان ایلام، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و سلامتی، سرافرازی و سربلندی همه این عزیزان را از درگاه خداوند متعال خواهانم. 

 

                       طاهر علی‌محمدی 

                      رئیس دانشگاه ایلام