شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

برگزاری نشست تخصصی جهاد تبیین و نقش دانشگاه‌ها در شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی در دانشگاه ایلام

دکتر قنبری با بیان اینکه در تاریخ ایران انواع حکام ظالم، عادل، بی‌رحم و عالم وجود داشته‌اند، یادآور شد: ویژگی بد دروان پهلوی، وابستگی این رژیم است و لذا در تاریخ ایران رژیم پهلوی با کمک عامل خارجی تأسیس شد و انگلیس بود که رضاخان را مستقر کرد و وقتی کارکردش تمام شد، پرونده وی را بست و محمد رضا را به پادشاهی رساند و ننگ وابستگی این رژیم از محکمات تاریخ ایران است، که نمی‌توان در آن شبهه‌ای وارد دانست.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی به ننگ وابستگی ایران به بیگانگان پایان داد و لذا استقلال ایران مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی می‌باشد.

پژوهشگر تاریخ اسلام، یادآور شد: استکبار با ایجاد ناامنی، تحمیل جنگ، ترور و تحریم سعی کرد، حرکت ملت ایران را متوقف کند، اما در سایه تعالیم اهل بیت ‌علیهم‌السلام، نسلی تربیت شد که تمام معادلات را برهم زد و تمام توطئه‌های پیدا و پنهان دشمنان را خنثی نمود و زمینه اقتدار جهانی ایران را فراهم آورد.

این استاد دانشگاه مردم سالاری دینی را یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: تمام ارکان نظام جمهوری اسلامی با رأی مردم انتخاب می‌شوند و اراده مردم در همه امور جاری است، لذا ما می‌بینیم در این سال‌ها دولت‌هایی با سیاست‌های متفاوت با رأی مردم به قدرت رسیده‌‌اند.

دکتر قنبری با اشاره به تلاش دشمنان برای پمپاژ ناامیدی و یأس در جامعه، بیان داشت: نظام سلطه امروز در برابر ایران اسلامی به بن بست رسیده، بطوریکه هیچ کدام از نقشه‌های آنان علیه ملت ایران عملیاتی نمی‌شود، لذا برای تضعیف جمهوری اسلامی در تلاش است تا ناامیدی را در جامعه ترویج دهد.

برگزاري نشست تخصصي جهاد تبيين و نقش دانشگاه‌ها در شکل‌گيري تمدن نوين اسلامي در دانشگاه ايلام برگزاري نشست تخصصي جهاد تبيين و نقش دانشگاه‌ها در شکل‌گيري تمدن نوين اسلامي در دانشگاه ايلام برگزاري نشست تخصصي جهاد تبيين و نقش دانشگاه‌ها در شکل‌گيري تمدن نوين اسلامي در دانشگاه ايلام