شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

سه شنبه‌های کتاب دانشگاه ایلام (معرفی کتب تألیفی و ترجمه‌ای اعضای هیأت علمی دانشگاه ایلام)

عنوان کتاب: سیستم‌های اطلاعات مدیریت

مولفان: دکتر اسفندیار محمدی دانشیار دانشگاه ایلام

خانم صفورا غلامی

کتاب سیستم‌های اطلاعات مدیریت تألیف دکتر اسفندیار محمدی دانشیار دانشگاه ایلام و خانم صفورا غلامی در 8 فصل و 219 صفحه به چاپ رسیده است.

مدیریت اطلاعات برای کسب و کار امروز بسیار حیاتی است، که به سرمایه‌گذاری قابل توجه نیاز دارد و فرآیندهای کسب و کار مهم را حمایت می‌کند. با گسترش اقتصاد اطلاعات و سیستم‌های اطلاعاتی، مدیریت مؤثر اطلاعات در هر عملیات کسب و کار را می‌طلبد. اخذ ارزش یک کسب و کار از مقدار زیادی از اطلاعات  جمع‌آوری شده توسط کسب و کار دیگر تنها یک چالش تکنولوژیکی نیست. انتخاب ابزار تصمیم‌گیری و راه حل‌های اطلاعات، برعهده مدیران it است. هدف از تدوین این کتاب کمک به مدیران در تبدیل شدن به تصمیم گیرندگان آگاه در زمینه مدیریت اطلاعات و تجزیه و تحلیل آن است.

فصل‌های کتاب بر اساس یک فرآیند منطقی و پیوسته تدوین‌شده‌اند. فصل اول کتاب با عنوان «انسان و پردازش» اختصاص یافته و فصل دوم به «سازمان» می‌پردازد. در فصل سوم «نگرش سیستمی» مورد بحث قرار گرفته است فصل چهارم به «مباحث اساسی سیستمهای اطلاعات» پرداخته است و در فصل پنجم «طبقه‌بندی سیستمهای اطلاعات» تشریح گردیده است. در فصل ششم «اجزای اصلی سیستم‌های کاربران» آورده شده و در فصل هفتم «انواع سیستم‌های اطلاعات» مورد بررسی قرار گرفته است. در فصل هشتم «سریال تکامل سیستم‌های اطلاعات» مطرح شده است و در فصل نهم «اینترنت و شبکه‌های جهانی» مورد بحث واقع شده و در فصل دهم به «امنیت سیستم‌های اطلاعات» پرداخت شده است.

 

سه‌شنبه هر  هفته، ما را با معرفی کتب منتشر شده اعضای هیأت علمی دانشگاه ایلام همراهی کنید.

 

روابط عمومی دانشگاه ایلام

سه شنبه‌هاي کتاب دانشگاه ايلام (معرفي کتب تأليفي و ترجمه‌اي اعضاي هيأت علمي دانشگاه ايلام) سه شنبه‌هاي کتاب دانشگاه ايلام (معرفي کتب تأليفي و ترجمه‌اي اعضاي هيأت علمي دانشگاه ايلام)