شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

برگزاری نشست هم‌اندیشی رئیس دانشگاه ایلام و یاوران علمی دانشگاه

نشست هم‌اندیشی دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام و کارکنان رسمی، پیمانی، قراردادی و شرکتی  با حضور دکتر احمدی معاون پشتیبانی و منابع انسانی و صبح امروز در محل سالن آیت الله حیدری برگزار گردید.

  به گزارش روابط عمومی، در این نشست دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه با تقدیر از زحمات مجموعه کارمندان برای پیشبرد اهداف عالی دانشگاه، یادآور شد: کارمندان خدوم و شریف دانشگاه باید با تعهد، خیرخواهی، از خودگذشتگی، احترام متقابل، مدیریت وقت، تکریم ارباب رجوع و مسئولیت‌پذیری برای بالندگی  دانشگاه تلاش کنند.

رئیس دانشگاه با بیان اینکه هدفگذاری ما از آغاز مسئولیت توانمندسازی و ارتقای کارمندان از هر حیث بوده است، یادآور شد: افزایش سهم کارکنان در سمت‌های مدیریتی، راه‌اندازی سامانه نظام پیشنهادات، اقدام برای احداث مجتمع مسکن ملی کارکنان، تعامل مثبت و برگزاری جلسات متعدد با شورای صنفی کارکنان و صدور حکم استخدام 30 کارمند جدید پیمانی و اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران با صدور احکام رسمی 47 تن از کارکنان تحت پوشش شرکت‌های خدماتی علیرغم داشتن بار مالی، از جمله این اقدامات بوده است.

دکتر علی‌محمدی با ابراز خرسندی از فضای همدلی و دوستی حاکم بر دانشگاه، تأکید کرد: درب اتاق اینجانب به روی همه همکاران باز است و با کمال خرسندی از نظرات و پیشنهادت همه اعضای دانشگاه و از جمله یاوران علمی استقبال می‌کنم.

در ادامه دکتر علی محمدی و دکتر احمدی به سوالات کارمندان پاسخ های لازم را ارائه کردند و کارمندان نیز پیشنهادات خود را در امور مختلف بیان نمودند.

در پایان مراسم با اهدای لوح و هدیه از شرکت کنندگان در مسابقه نقاشی و کاردستی با موضوع «مدیریت پسماندها» که از طرف مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی برگزار گردید، تقدیر بعمل آمد.