شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

تعامل با دانشجو محور فعالیت‌های معاونت دانشجویی دانشگاه ایلام است

دکتر شکری معاون دانشجویی دانشگاه ایلام، گفت: باید تلاش کنیم با تعامل با دانشجو به عنوان محور فعالیت‌های معاونت دانشجویی دانشگاه ایلام و ایجاد فضایی بانشاط و صمیمانه، بستری فراهم شود، تا دانشجو در آرامش کامل به تحصیل بپردازد.

   به گزارش روابط عمومی، دکتر شکری معاون دانشجویی دانشگاه ایلام در کارگاه آموزشی «کاربرد بتا در پیشگیری از رفتار خود آسیب‌رسان و نحوه ارتباط مؤثر با دانشجویان»، که صبح امروز در سالن فرزانگان با حضور سرپرستان خوابگاه‌های دانشجویی دختران برگزار شد، ضمن بیان این مطلب اطهار داشت: اگر فردی به سلاح علم مجهز شد و توانست از آن در موقعیت‌های پیش رو استفاده کند، هرگز به مشکل بر نمی‌خورد، به عبارتی این فرد توان عبور از بحران را دارد.

 دکتر شکری با تأکید بر اینکه در شرایط کنونی دانشجویان ما نسبت به گذشته آسیب‌پذیرتر هستند، ادامه داد: اگر با این قشر از دانشجویان همانگونه رفتار کرد که در گذشته رفتار شده است نه تنها نمی‌توانیم مشکلات آنان را حل نمائیم، بلکه با رفتار نسنجیده خود ممکن است آنان را وارد چالش و بحران کنیم.

معاون دانشجویی دانشگاه ایلام با تأکید بر اینکه دانشجویان در دست ما امانت هستند و باید ما امانت‌دار خوبی باشیم، خاطرنشان کرد: نباید فضایی ایجاد کنیم که کسی که خانواده‌اش او را با هزاران امید و آرزو بزرگ کرده است، در خوابگاه‌های دانشجویی دچار انحراف شد و رفتارش غیرقابل کنترل گردد، بلکه باید تلاش کنیم با تعامل با دانشجو به عنوان محور فعالیت‌های معاونت دانشجویی و ایجاد فضایی بانشاط و صمیمانه بستری فراهم شود، تا دانشجو در آرامش کامل به تحصیل بپردازد.

عضو هیأت رئیسه دانشگاه ایلام با بیان اینکه مسئولین خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه موقعیت تعیین کننده‌ای دارند، یادآورشد: مسئولین خوابگاه‌های دانشجویی باید با ارتقاء توانایی‌های مهارتی خود، بعضی از مشکلات پیش آمده را در محیط خوابگاه حل و فصل کنند و مانع تبدیل آن به بحران شوند.

معاون دانشجویی دانشگاه با تأکید بر اینکه هیچکدام از مسئولین خوابگاه‌های دانشجویی نمی‌توانند بصورت خود رأی با دانشجو برخورد نمایند،یادآور شد:  ملاک هر نوع رفتار و تصمیم با دانشجویان، قانون می‌باشد.

 در ادامه دکتر فرزاد محمدی رئیس اداره خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه ایلام هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را توانمندسازی مسئولین خوابگاه‌های دانشجویی دانست و یادآور شد: به واسطه کسب آموزش‌های مختلف و همچین تعهد و تجربه‌ای که مسئولین خوابگاه‌های دانشجویی دارند، نوع رفتار با دانشجویان ساکن خوابگاه‌ها دارای استاندارد بالایی است، که البته باید تلاش کنیم تا این رویکرد را بیش از پیش ارتقاء دهیم.

دکتر محمدی ابراز امیدواری کرد با برگزاری کارگاه‌های آموزشی بیشتر زمینه تعامل بهتر مسئولان خوابگاه‌ها و دانشجویان فراهم گردد.‌

گفتنی است کارگاه آموزشی «کاربرد بتا در پیشگیری از رفتار خود آسیب‌رسان و نحوه ارتباط مؤثر با دانشجویان» با تدرس خانم دکتر چراغی برگزار شد.

 

تعامل با دانشجو محور فعاليت‌هاي معاونت دانشجويي دانشگاه ايلام است تعامل با دانشجو محور فعاليت‌هاي معاونت دانشجويي دانشگاه ايلام است تعامل با دانشجو محور فعاليت‌هاي معاونت دانشجويي دانشگاه ايلام است تعامل با دانشجو محور فعاليت‌هاي معاونت دانشجويي دانشگاه ايلام است تعامل با دانشجو محور فعاليت‌هاي معاونت دانشجويي دانشگاه ايلام است تعامل با دانشجو محور فعاليت‌هاي معاونت دانشجويي دانشگاه ايلام است تعامل با دانشجو محور فعاليت‌هاي معاونت دانشجويي دانشگاه ايلام است تعامل با دانشجو محور فعاليت‌هاي معاونت دانشجويي دانشگاه ايلام است تعامل با دانشجو محور فعاليت‌هاي معاونت دانشجويي دانشگاه ايلام است