شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

سه شنبه‌های کتاب دانشگاه ایلام (معرفی کتب تألیفی و ترجمه‌ای اعضای هیأت علمی دانشگاه ایلام)

عنوان کتاب:  مدیریت فروش در صنعت بیمه (اصول بیمه برای ممتاز شدن شرکت‌های بیمه)

مؤلفان: دکتر محمد ایدی استادیار دانشگاه ایلام، خانم ارغوان بهزادی، خانم دلارام گودرزی

کتاب «مدیریت فروش در صنعت بیمه - اصول بیمه برای ممتاز شدن شرکت‌های بیمه»، تألیف دکتر محمد ایدی استادیار دانشگاه ایلام، خانم ارغوان بهزادی و  خانم دلارام گودرزی در 12 فصل و 316 صفحه تدوین شده است.

در این کتاب مجموعه‌ای از ایده‌ها، اصول تکنیک‌های کلیدی را را می‌آموزید، که باعث بهتر شدن نیروی فروش، افزایش و هماهنگی بیشتر فروشنده‌های شما می‌شود. مدیر فروش برتر می‌تواند ترکیبی از شخصیت‌های مختلف رابه یک تیم فروش مؤثر تبدیل کند، که هر ماه به نتایج قابل پیش‌بینی و ثبات دست یابند.

کتاب حاضر کتابی ضروری برای هرکسی است، که می‌خواهد در زمینه فروش بیمه فعالیت کند.ایده‌های فوق العاده این کتاب به هر فردی کمک می‌کند، تا فروشش را افزایش دهد. مفاهیم کاربردی این کتاب بسیار ساده، کاربردی و قابل استفاده برای فروشندگان بیمه در هر سطحی است، کاربردی و قابل استفاده برای فروشندگان بیمه در هر سطحی است، به گونه‌ای که هر فردی که این کتاب را مطالعه کند و راهکارهای اساسی آن را را به کار ببندد، قطعاً پیشرفت  و رشد شایانی در فروش خود خواهد داشت. نویسندگان این کتاب درباره تکنیک‌ها، رازها و راهکارهای اساسی فروش و چگونگی استفاده و به کارگیری آنها توضیحات کاربردی را ارائه کرده‌اند.

 

سه شنبه‌هاي کتاب دانشگاه ايلام (معرفي کتب تأليفي و ترجمه‌اي اعضاي هيأت علمي دانشگاه ايلام)