شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

مراسم افتتاحیه طرح جامع راه مهندسی برگزار گردید

با هماهنگی و برنامه‌ریزی بسیج دانشجویی دانشگاه ایلام، مراسم افتتاحیه طرح جامع راه مهندسی با حضور سخنرانی دکتر ولیزاده رئیس پارک علم و فناوری ایلام و جمعی از دانشجویان صبح دیروز در محل سالن آیت الله حیدری برگزار گردید.

  به گزارش روابط عمومی، دکتر ولیزاده رئیس پارک علم و فناوری ایلام، شهید فخری زاده را فخر علم و دانش در ایران اسلامی دانست و گفت: اگر اراده و تلاش بی‌نظیر آن شهید والامقام که برگرفته از جهان بینی اسلامی است نبود، به هیچ عنوان نمی‌توانستیم به رشد و بالندگی در همه ابعاد هسته‌ای دست پیدا کنیم.

دکتر ولیزاده با دعوت از دانشجویان جهت برقراری ارتباط دوستانه با اساتید مجرب و اهتمام به کار گروهی، یادآور شد: دانشجویان عزیز برای کسب مدارج بالای علمی و تبدیل علم به ثروت و فناوری، باید از تجربه اساتید مجرب جهت ارتقاء سطح علمی خود استفاده کنند و با اهتمام به کار گروهی، تمرین لازم را برای وورد به جامعه انجام دهند.

رئیس پارک علم و فناوری ایلام با اشاره به ظرفیت‌ها و امکانات پارک علم و فناوری ایلام، خاطرنشان کرد: دانشجویان عزیز با تشیکل تیم گروهی در حوزه‌های مختلف علوم، می‌توانند برای ایجاد واحد فناور و شرکت دانش بنیان از ظرفیت‌های پارک علم و فناوری ایلام استفاده کنند.

در ادامه این مراسم، آقای "محسن اقبالی" مسئول علمی - پژوهشی بسیج دانشجویی دانشگاه ایلام با بیان اینکه، هدف از برگزاری طرح جامع راه مهندسی استفاده از تجربیات اساتید است، اظهار داشت: برای مرتفع نمودن ‌ایرادهای موجود در نظام آموزشی می‌بایستی رویرکدها عوض شود و از جمله برنامه‌ریزی و فعالیت‌ها؛ بر محور مساله محوری تدوین گردد.

وی افزود: مسأله محور بودن فضای آموزشی باعث می‌شود، که مسائل و کاستی‌های جامعه مرتفع شوند.

مسئول علمی - پژوهشی بسیج دانشجویی دانشگاه ایلام با بیان اینکه دانشگاه نباید فقط محل صدور مدرک باشد و تولید علم و تبدیل علم به ثروت و فناوری باید در کانون توجه قرار گیرد، اظهار داشت: مسأله محور بودن دانشگاه و تمرکز نمودن روی مسائل جامعه از اهداف اصلی برگزاری طرح جامع راه مهندسی می‌باشد.

مراسم افتتاحيه طرح جامع راه مهندسي برگزار گرديد مراسم افتتاحيه طرح جامع راه مهندسي برگزار گرديد مراسم افتتاحيه طرح جامع راه مهندسي برگزار گرديد مراسم افتتاحيه طرح جامع راه مهندسي برگزار گرديد