شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

تشریح عملکرد دفتر طرحهای عمرانی دانشگاه ایلام در شش ماهه اول 1401

دکتر ملکی مدیر دفتر طرح‌های عمرانی دانشگاه ایلام، گفت: از ابتدای سال 1401 در مجموع قرارداد 13 پروژه عمرانی با اعتبار 72/200/000/000 ریال در دانشگاه ایلام منعقد شده است.

  به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر ملکی با بیان این خبر اظهار داشت: یکی از پروژه‌های مهم در حوزه تأسیسات زیربنایی، مدیریت مصرف منابع آبی و طرح جامع مدیریت سبز در دانشگاه، تعویض 500 متر از خط لوله آزبست دانشگاه به قطر 200 میلیمتر و جایگزینی آن با لوله فولادی، با اعتبار حدود 9/000/000/000 ریال شامل خرید لوله و اجرا می‌باشد، که در شهریور ماه سال جاری به اتمام رسیده است.

مدیر دفتر طرح‌های عمرانی دانشگاه، افزود: در همین راستا نیز به منظور ساماندهی سیستم گرمایش بافت قدیمی دانشگاه، تعویض لوله‌های فولادی فرسوده کانال‌های تأسیساتی محوطه و ساختمان اداری و آموزشی دانشکده الهیات و معارف اسلامی با پیشرفت فیزیکی حدود 95% در دست اقدام است، که انتظار می‌رود با تکمیل سایر تعمیرات این حوزه تا قبل از شروع فصل سرما، بخش اعظم سیستم گرمایش بافت قدیمی دانشگاه اصلاح  گردد.

دکتر ملکی با اشاره به تکمیل بخش ناتمام طبقه اول سازمان مرکزی، بیان داشت: اجرای این پروژه با زیربنای حدود 300 متر مربع و با هشت فضای اداری می‌باشد، که پیش بینی می‌گردد تا پایان آبان ماه سال جاری تکمیل گردد.

مدیر دفتر طرح‌های عمرانی دانشگاه با اشاره به تعمیرات اساسی  سلف سرویس خواهران، گفت: صنعتی‌سازی آشپزخانه با اعتبار حدود 8/000/000/000 ریال و با پیشرفت فیزیکی حدود 30% و فاز اول احداث زمین ورزشی روباز چند منظوره پردیس خواهران دانشگاه نیز با اعتبار حدود 6/000/000/000 ریال با پیشرفت فیزیکی 50%، از جمله پروژه‌های در دست اقدام است.

دکتر ملکی یادآور شد: تکمیل پروژه‌های دانشکده علوم پایه، توسعه دانشکده ادبیات و علوم انسانی و همچنین تکمیل محوطه‌سازی بوستان بلوط نیز در دستور کار دفتر طرح‌های عمرانی دانشگاه می‌باشند.

تعویض 500 متر لوله آزبست از خط لوله انتقال آب شرب دانشگاه

تعویض لوله‌های فرسوده تأسیسات بافت قدیمی دانشگاه

تکمیل فضای اداری طبقه اول سازمان مرکزی

دیوار حائل سنگی دانشکده فنی و مهندسی

زمین ورزشی روباز پردیس خواهران

اجرای سیستم گرمایش دانشکده الهیات  و معارف اسلامی