شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

بازدید رئیس دانشگاه ایلام از روند احداث و تکمیل چهار پروژه عمرانی دانشگاه

دکتر علی محمدی رئیس دانشگاه ایلام با همراهی دکتر شیری معاون پشتیبانی و منابع انسانی، دکتر عباسی مشاور رئیس و مدیر حراست و دکتر ملکی مدیر  امور فنی و نظارت بر طرح‌های صبح امروز از چهار پروژه عمرانی دانشگاه، شامل: تکمیل فضای اداری طبقه اول ساختمان مرکزی، تعمیرات اساسی کتابخانه قدیم، تعمیرات سلف سرویس دختران و احداث زمین ورزشی روباز پردیس خوابگاهی دختران بازدید بعمل آورد.

   به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر علی محمدی و هیأت همراه ابتدا از پروژه تکمیل فضای اداری طبقه اول ساختمان مرکزی که با اعتبار  7/800/000/000 ریال در دست احداث است و تاکنون 70 درصد پیشرفت داشته بازدید کردند.

رئیس دانشگاه در ادامه در محل کتابخانه قدیم دانشگاه که با اعتبار 5/380/000/000 ریال در دست تعمیر است حضور یافت و از نزدیک در جریان پیشرفت کار قرار گرفت.

پروژه تعمیرات سلف سرویس دختران سومین مقصد رئیس دانشگاه ایلام بود، که با اعتبار 7/360/000/000 ریال در حال انجام است و تاکنون 50 درصد پیشرفت داشته است.

رئیس دانشگاه در پایان از محل حداث پروژه زمین ورزشی روباز دختران واقع در محل پردیس خوابگاهی خواهران بازدید کرد، که با اعتبار 5/970/000/000 ریال و با پیشرفت 70 درصد در دست احداث است.

بازديد رئيس دانشگاه ايلام از روند احداث و تکميل چهار پروژه عمراني دانشگاه بازديد رئيس دانشگاه ايلام از روند احداث و تکميل چهار پروژه عمراني دانشگاه بازديد رئيس دانشگاه ايلام از روند احداث و تکميل چهار پروژه عمراني دانشگاه بازديد رئيس دانشگاه ايلام از روند احداث و تکميل چهار پروژه عمراني دانشگاه بازديد رئيس دانشگاه ايلام از روند احداث و تکميل چهار پروژه عمراني دانشگاه بازديد رئيس دانشگاه ايلام از روند احداث و تکميل چهار پروژه عمراني دانشگاه بازديد رئيس دانشگاه ايلام از روند احداث و تکميل چهار پروژه عمراني دانشگاه بازديد رئيس دانشگاه ايلام از روند احداث و تکميل چهار پروژه عمراني دانشگاه بازديد رئيس دانشگاه ايلام از روند احداث و تکميل چهار پروژه عمراني دانشگاه بازديد رئيس دانشگاه ايلام از روند احداث و تکميل چهار پروژه عمراني دانشگاه