شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

برگزاری چهاردهمین نشست هیأت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت استان‌‌ها با حضور مقام عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

چهاردهمین نشست هیأت‌های نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت استان‌ها به میزبانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه تهران با حضور دکتر زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر رازینی رئیس مرکز نظارت و ارزیابی، مدیران حوزه وزارتی، حضور مجازی رؤسای دانشگاه‌های کشور و دبیران هیأت‌های استانی برگزار گردید.

    به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این همایش که با هدف تبیین رویکرد جدید نظارت و ارزیابی در توسعه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی برگزار شد، دکتر محمد سلاورزی زاده دبیر هیأت استانی بر ضرورت تبیین رویکرد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بر اساس اسناد بالادستی مانند برنامه هفتم توسعه، برنامه راهبردی و جهت‌گیری و هدف‌گذاری در توسعه آموزش عالی استان به ارائه دیدگاه پرداخت.

دبیر هیات استان ایلام با تأکید بر این که نظارت و ارزیابی حلقه سوم نظام مدیرت سازمان‌ها به شمار می‌رود، نظارت و ارزیابی را تابعی از برنامه، برنامه محوری و اجرا برشمرد و بر ضرورت تدوین برنامه راهبردی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه‌ها بر اساس برنامه هفتم توسعه تأکید کرد.

دکتر سلاورزی زاده بر ضرورت  تبیین و تعیین خطوط  کلی توسعه آموزش عالی کشور بر اساس وضعیت موجود، آینده پژوهی مبتنی بر تدوین سناریو های مختلف توسعه بر اساس  برنامه هفتم توسعه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان‌ها تأکید کرد.

برگزاري چهاردهمين نشست هيأت نظارت، ارزيابي و تضمين کيفيت استان‌‌ها با حضور مقام عالي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري