شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

نشست رئیس دانشگاه ایلام و کارکنان استخدامی جدید برگزار گردید

به همت روابط عمومی دانشگاه، نشست دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام و کارکنان استخدامی جدید با حضور آقای لطفی مقدم مدیر امور ادرای و پشتیبانی عصر دیروز در محل سالن جلسات حوزه ریاست برگزار گردید.

   به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام در این نشست روند تأسیس دانشگاه ایلام و وضعیت کنونی دانشگاه را تشریح کرد و سپس توضیحاتی را درباره برنامه توسعه راهبردی دانشگاه ارائه کرد.

رئیس دانشگاه ایلام تصریح کرد: برای تحقق اهداف توسعه دانشگاه، اعضای دانشگاه و از جمله کارکنان باید  حس «تعلق سازمانی» را در خود تقویت کرده و با پشتکار، تلاش مضاعف، رعایت قوانین و مقررات، کسب مهارت و امانت‌داری از هیچ تلاشی برای تحقق اهداف مجموعه دریغ نکنند.

دکتر علی‌محمدی «شایعه پردازی» را عاملی به هم خوردن امنیت روحی و روانی در سازمان دانست و گفت: بر مبنای شایعه نمی‌توان فعالیت کرد و لذا باید با حساسیت به شایعات اعتنا نکرد و به حفظ شخصیت و کرامت انسان‌ها التزام داشت.

در ادامه حاضرین در نشست با تقدیر و تشکر از حسن نظر و زحمات مدیریت دانشگاه ایلام، به بیان نظرات، پیشنهادات و مسائل مورد نظر خود پرداختند، که دکتر علی‌محمدی  و آقای لطفی مقدم هم پاسخ‌های لازم را ارائه کردند.