شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

نشست تحلیل حوادث اخیر کشور در دانشگاه ایلام برگزار گردید

با هماهنگی و برنامه‌ریزی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ایلام، نشست تحلیل حوادث اخیر کشور با سخنرانی دکتر سید محمد رضا مرندی  عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی و با حضور جمعی از اساتید و کارکنان دانشگاه؛ صبح دیروز در محل سالن فرزانگان برگزار گردید.

   به گزارش روابط عمومی دانشگاه ایلام، دکتر سید محمد رضا مرندی عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی در این نشست روند سیاست‌های آمریکا در برابر انقلاب اسلامی در 30 سال گذشته  را تشریح کرد و سپس توضیحاتی را در خصوص وضعیت فعلی کشور و سیاست‌های دولت آیت الله رئیسی ارائه کرد و با اشاره به جنگ سنگین رسانه‌ای استکبار علیه جمهوری اسلامی، یادآور شد: بیش از 200 شبکه ماهواره‌ای در سطح جهان علیه جمهوری اسلامی برنامه پخش می‌کنند و با شگردهای مختلف سعی در تضعیف امید مردم و بزرگ نمایی مشکلات و کاستی‌ها دارند.

دکتر مرندی با انتقاد از وضعیت رها شده فضای مجازی، خاطرنشان کرد: انواع دروغ‌ها و شبهات از طریق فضای مجازی منتشر می‌گردد و نسل جوان را با سردرگمی روبرو می‌کند.

عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی در ادامه روند شکل گیری اغتشاشات اخیر در کشور را تشریح کرد و تأکید نمود هدف اصلی دشمنان انقلاب اسلامی، سوریه سازی در ایران اسلامی است، چرا که فتنه‌گران به دنبال ایجاد آشوب، ناامنی، تهدید و آسیب رساندن به اموال عمومی است.