شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

برگزاری مراسم جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، میلاد امام علی (ع) و روز پدر در دانشگاه ایلام

به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، جشن گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خجسته میلاد امام علی (ع) و روز پدر؛ صبح روز چهارشنبه 12 بهمن ماه در محل سالن آیت الله حیدری برگزار گردید.

   به گزارش روابط عمومی، در این مراسم دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام با تقدیر از زحمات اساتید و کارکنان دانشگاه، بیان داشت: در پیشرفت دانشگاه فقط مدیران تأثیرگذار نیستند، بلکه بخش زیادی از پیشرفت‌های کنونی دانشگاه مرهون تلاش‌های اساتید و کارکنان است، که بر خود لازم می‌دانم، از زحمات این عزیران کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم.

دکتر علی‌محمدی با اشاره به نعمت‌های متعدد اعطایی خداوند به ملت ایران، همچون: نعمت ولایت، نعمت انقلاب اسلامی، وجود بابرکت مقام معظم رهبری، ایران مستقل و ....، گفت: باید شکرگذار این نعمت‌ها باشیم، که شکرگزاری در اینجا با تلاش، انجام درست وظایف و روشنگری برای نسل جوان محقق می‌گردد.

رئیس دانشگاه با اشاره به وضعیت نامطلوب اقتصادی، فرهنگی و سیاسی، ایران در دوران رژیم پهلوی، بیان داشت: در آن دوره ایران عرصه تاخت و تاز قدرت‌های جهانی بود و مقامات ایران توان تصمیم‌گیری مستقل را نداشتند، چنانکه با جدایی بحرین  به جهت درخواست و پافشاری انگلیس موافقت کردند.

دکتر علی‌محمدی با بیان اینکه در سال 1357 ایران یک درصد از جمعیت کل دنیا را داشت، اما سهمش از تولید علم دنیا کمتر از یک دهم درصد بود، یادآور شد: انقلاب اسلامی روح امید و اعتماد به نفس را در جوانان ایران زنده کرد و امروز شاهدیم به همت جوانان، جمهوری اسلامی مقام 16 تولید علم در سطح جهان را داراست.

رئیس دانشگاه با اشاره به دشمنی‌های آمریکا با انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: اساس کینه و دشمنی آمریکا به جهت پیشرفت ایران اسلامی بدون وابستگی به قدرت‌های جهانی است.

در ادامه مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین مهدوی راد مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ایلام با بیان اینکه در قرن بیستم غرب می‌خواست تفکر لیبرال انسان محور را حاکم کند و لذا با هرگونه تفکر دینی به شدت مقابله می‌کردند، یادآور شد: با پیروزی انقلاب اسلامی، محاسبات غرب فرو ریخت و ما شاهد تجدید حیات معنوی و دینی بشر هستیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین مهدوی راد یکی از افتخارات انقلاب اسلامی را تلاش برای پیاده کردن آرمان‌های حکومت علوی دانست و یادآور شد: باید تلاش کنیم از مبانی اصیل انقلاب اسلامی صیانت نمائیم، تا ان شاء الله روند توسعه گفتمان خدامحوری در سطح جهان شتاب بیشتری بگیرد.

یادآور می‌شود در این مراسم، برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری، همچون: اجرای موسیقی، تئاتر و مسابقه انجام گرفت.

برگزاري مراسم جشن چهل و چهارمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، ميلاد امام علي (ع) و روز پدر در دانشگاه ايلام برگزاري مراسم جشن چهل و چهارمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، ميلاد امام علي (ع) و روز پدر در دانشگاه ايلام برگزاري مراسم جشن چهل و چهارمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، ميلاد امام علي (ع) و روز پدر در دانشگاه ايلام برگزاري مراسم جشن چهل و چهارمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، ميلاد امام علي (ع) و روز پدر در دانشگاه ايلام برگزاري مراسم جشن چهل و چهارمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، ميلاد امام علي (ع) و روز پدر در دانشگاه ايلام برگزاري مراسم جشن چهل و چهارمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، ميلاد امام علي (ع) و روز پدر در دانشگاه ايلام برگزاري مراسم جشن چهل و چهارمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، ميلاد امام علي (ع) و روز پدر در دانشگاه ايلام برگزاري مراسم جشن چهل و چهارمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، ميلاد امام علي (ع) و روز پدر در دانشگاه ايلام