شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

بیانیه‌ی بسیج دانشجویی و جامعه‌ی اسلامی دانشگاه ایلام در محکومیت تحرکات اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران

بسیج دانشجویی و جامعه‌ی اسلامی دانشجویان دانشگاه ایلام با صدور پیامی اقدام خصمانه پارلمان اتحادیه اروپا در قراردادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست تروریستی را محکوم کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّة»

   امروز بار دیگر مدعیان دروغین حقوق بشر در اقدامی ریاکارانه، مهم‌ترین بازوی جمهوری اسلامی ایران را در شمار سازمان‌های تروریستی قرار داده‌اند. کشورهای اروپایی خالق این اثر نامیمون، بهتر است استیصال و درماندگی خود را در مواجهه با عملیات‌های تروریستی در عمومی‌ترین مناطق اروپا به یاد آورند و بدانند، که امنیت امروز خود را مدیون رشادت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، در برخورد با تروریسم منطقه‌ای می‌باشند.

این اقدام متناقض پارلمان اتحادیه اروپا گویای حمایت از فرآیندهای ضد امنیتی در ایران، همزمان با برخوردهای خشونت آمیز علیه معترضان اروپایی است، که چیزی جز پاک نمودن شیشه با دستمال آلوده نیست.

وظیفه‌ی یک نهاد امنیتی و نظامی، برقراری امنیت در داخل و خارج از مرزهای کشور است و اقدام پارلمان اتحادیه اروپا در محکومیت این وظیفه‌ی ذاتی، چیزی جز دخالت آشکار در امورات یک کشور و نقض مناسبات اولیه سیاسی نیست. کشورهای اروپایی مدعی دخالت سپاه پاسداران در منطقه، با نادیده گرفتن تنش آفرینی آمریکا، تنها به پاک نمودن صورت مسئله پرداخته‌اند و هدف آنها چیزی جز فرار رو به جلو نبوده و نیست.

امروز اگر نام و آوازه سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی، در پرتنش ترین منطقه ژئوپلیتیکی را می‌شنوید، نشان از اقتدار فرزندان این مرز و بوم دارد، که در شدیدترین فشارها و تحریم‌ها به ثمر رسیده، که خود مهر تائیدی بر این مطلب است، که راه‌های تحریمی متفاوت را آنقدر آزموده‌اید، که راهی جز دعا برای شما نمانده است.

مغرضان و ایادی جریان صهیونیسم جهانی بدانند، که دست فرزندان این ملت در حذف عناصر مخل آسایش و امنیت این مرز و بوم با چنین تصمیم‌های کودکانه‌ای بسته نخواهد شد و کشورهای غربی، بزودی هزینه‌های سیاسی و انسانی آن را خواهند پرداخت و حفظ بی دردسر پایگاه های امنیتی - نظامی خود را به مثابه‌ی یک افسانه خواهند دید.

جریانات سیاسی فعال در ایران نیز به یاد داشته باشند، تلاش برای ایجاد روابط با کشورهایی که راه خصومت را بجای گفت و گو بر می‌گزینند، دستاوردی جز تشدید اقدامات ضدایرانی نخواهد داشت و صرفاً قدم گذاران روی آب محسوب می‌گردد. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، همان نیروی الهی است، که در هشت سال جنگ تحمیلی دلاورانه، در ستیز با داعش قدرتمندانه و در بلایای طبیعی، برادرانه پشت به پشت مردم خود داده است.

بسیج دانشجویی و تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ایلام ضمن محکومیت اقدام تروریستی خواندن سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی، حمایت تمام قد خود را از این ارگان مردمی و جان بر کف، اعلام نموده و طالب پیشروی همه جانبه و قدرتمندانه در همه عرصه ها می‌باشد.

 

والسلام علیکم و رحمة الله  و برکاته

بسیج دانشجویی و جامعه‌ی اسلامی دانشجویان دانشگاه ایلام