شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

مراسم جشن فارغ‌التحصیلی 50 دانشجوی دانشکده الهیات و معارف اسلامی برگزار گردید

مراسم جشن فارغ‌التحصیلی 50 دانشجوی دانشکده الهیات و معارف اسلامی با حضور دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه و حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر سراج رئیس دانشکده برگزار گردید.

   به گزارش روابط عمومی، دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام در ابتدای این مراسم با بیان اینکه طبق آیات قرآن کریم هر انسانی مسئول اعمال خوب و بد خویش است، اظهار داشت: شکست و موفقیت انسان در تمام عرصه‌های زندگی و از جمله زندگی دانشجویی، به اراده و تلاش خود او بر می‌گردد و شخص چیزی را درو می‌کند، که خود کاشته است و حال امروز شما مصداق این قاعده  کلی است.

رئیس دانشگاه تصریح کرد: تصور نکنید، که درس و بحث تمام شد و فارغ شدید، بلکه تازه آغاز راه است و لذا نباید هیچگاه خود را بی‌نیاز از آموزش بدانید.

دکتر علی‌محمدی تعیین هدف، برنامه‌ریزی و امید داشتن را شاه کلید کسب موفقیت دانست و خطاب به فارغ‌التحصیلان، گفت: برای کسب موفقیت در آینده نیز باید هدف‌گذاری کنید و با یک برنامه‌ریزی متعارف و متعادل زمینه تحقق اهداف مورد نظر را فراهم نمایید.

رئیس دانشگاه افزود: همیشه خود را امیدوار نگهدارید، برای اینکه امید موتور حرکت، شتاب دهنده  و انرژی‌بخش است.

دکتر علی‌محمدی، اضافه کرد: با کسانی دوستی خود را ادامه دهید، یا دوست شوید، که به شما امید داده، مشوق به کار نیک بوده و دارای هدف و برنامه باشند.

رئیس دانشگاه ایلام با بیان اینکه مدیریت زمان نقشی تعیین کننده در رسیدن به اهدف و کسب  موفقیت دارد، گفت: از جوانی و عمر خود، جهت کسب علم و دانش و معنویت بهره کافی ببرید.

دکتر علی‌محمدی با بیان اینکه در تحقق این مهم مطالعه کتاب نقش محوری دارد، اظهار داشت: کتاب دایره لغات، گستره تفکر و عقلانیت شما را توسعه بخشیده و ادبیات گفتگو با دیگران و رفتار با آنها را تغییر داده و اصلاح می‌کند و زینت شما خواهد شد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از دانشجویان فارغ‌التحصیل تقدیر به‌ عمل آمد.