شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

مجوز قطعی رشته کارشناسی مهندسی شهرسازی اخذ شد

دکتر کوخایی زاده معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام از اخذ مجوز قطعی رشته کارشناسی مهندسی شهرسازی از طرف شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم خبر داد.

     به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر کوخایی زاده اظهار داشت: حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی در راستای انجام مأموریت‌های محوله و برنامه استراتژیک توسعه راهبردی دانشگاه و طرح تحول در حوزه آموزش، اقدام به پیگیری ایجاد رشته مهندسی کارشناسی شهرسازی نمود، که با حمایت ریاست محترم دانشگاه  جناب آقای دکتر علی‌محمدی در تاریخ  1401/07/10 دفتر شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با صدور مجوز قطعی این رشته در این دانشگاه موافقت به عمل آورد.

 معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، افزود: رشته کارشناسی مهندسی شهرسازی دارای قابلیت‌های کاربردی و فنی همراه با بازار کار مناسب است.

دکتر کوخایی زاده یادآور شد: با توجه به وجود معضلات و چالش‌های عدیده در فرایند زندگی شهری و شهرنشینی در دنیای امروزی و ضرورت نیاز ادارات و سازمان‌های کشور به مدیریت مسائل شهری، دانشجویان این رشته می‌توانند با اشتغال در دستگاه‌های دولتی و یا ایجاد شرکت‌های مهندسین مشاور نقش مهمی در برنامه‌ریزی و توسعه مسائل شهری و منطقه‌ای کشور ایفا نمایند.