شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

برگزاری جلسه ستاد استانی راهیان پیشرفت (قرارگاه شهید فخری زاده) در دانشگاه ایلام

اولین جلسه ستاد استانی راهیان پیشرفت (قرارگاه شهید فخری زاده) با حضور دکتر بهرام نیا استاندار ایلام، دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام و حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسینی نیا مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان صبح روز چهارشنبه 1401/09/23 در محل سالن فرزانگان برگزار گردید.

   به گزارش روابط عمومی دانشگاه ایلام، دکتر بهرام نیا استاندار ایلام با تأکید بر امیدآفرینی و ارایه دستاوردها برای نسل جوان، اظهار داشت: امیدآفرینی و ارایه دستاوردهای نظام برای نسل جوان باید پیوست تاریخی داشته باشد و وضعیت قبل از انقلاب با امروز مقایسه شود.

دکتر بهرام نیا افزود: امروز یکی از برنامه‌های مهم دشمن و جبهه استکبار مأیوس کردن نوجوانان و جوانان است، که راه حل خنثی‌سازی این توطئه‌ها، ارایه دستاوردهای نظام در طول چهار دهه گذشته است.

استاندار ایلام با اشاره به پیشرفت‌های کشور در تمامی حوزه‌ها بیان کرد: طی چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی در تمامی زمینه‌ها نظیر نانو، پزشکی و سایر علوم جایگاه کشور در دنیا ارتقا یافته است.

دکتر بهرام نیا به اشاره رشد علمی کشور به ویژه در حوزه علوم پزشکی در دنیا تأکید کرد: مصداق رشد علمی ایران بویژه در حوزه علوم پزشکی، مراجعه بسیاری از شهروندان کشورهای حوزه خلیج فارس و برخی کشورهای اروپایی برای معالجه به بیمارستان‌های کشور است.

استاندار ایلام با اشاره وجود ذخایر نفت و گاز در استان و سرمایه‌گذایر مناسب در استان و اشتغال جوانان ایلامی در این صنایع، گفت: بومی سازی فناوری نفت و گاز و پتروشیمی دستاورد بزرگی برای استان به شمار می‌آید، که باید زمینه حضور دانش آموزان و دانشجویان در این مراکز مهم در قالب طرح راهیان پیشرفت فراهم شود.

دکتر بهرام نیا در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت خدمتگذاری به مردم تأکید کرد و گفت: خدمت به مردم یک موهبت الهی است و باید قدردان این موهبت باشیم و شکر این موهبت خدمت خالصانه و بی‌منت به مردم است‌.

در این نشست دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام و رئیس قرارگاه شهید فخری زاده استان ایلام با اشاره به توطئه‌ها و تلاش دشمنان برای مأیوس کردن نسل جوان و وجود یک جریان مرموز برای جعل تاریخ و تطهیر رژیم پهلوی، اظهار داشت: پیشرفت کشور در همه زمینه‌ها ملموس است، که می‌بایستی به صورت دقیق و با استفاده از ابزارها و تکنیک‌های مختلف، دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم و بخصوص جوانان تبیین گردد.

دکتر علی‌محمدی با اشاره به توسعه استان ایلام بعد انقلاب اسلامی، گفت: دانشگاه ایلام به عنوان دانشگاه معین استان ایلام یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، که هم اکنون با بیش از 8 هزار دانشجو، 225 عضو هیأت علمی، 7 دانشکده، 2 پژوهشکده به فعالیت مشغول است.

رئیس دانشگاه ایلام با اشاره به شکل‌گیری شرکت پتروشیمی، پالایشگاه گاز و توسعه میادین نفتی در استان ایلام، بیان داشت: باید با حمایت مدیریت ارشد استان زمینه بازدید دانشجویان از این مراکز فراهم گردد، تا بتوانیم با توان هر چه بیشتر در راستای پیشرفت همه جانبه کشور گام برداریم.

در ادامه آقای شربی نیازی رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان، اهداف شکل‌گیری قرارگاه شهید فخری زاده را تشریح کرد و سپس حاضرین در نشست به بحث و تبادل نظر در خصوص اهداف و برنامه‌های این قرارگاه پرداخته و اعلام نظر کردند.

 

 برگزاري جلسه ستاد استاني راهيان پيشرفت (قرارگاه شهيد فخري زاده) در دانشگاه ايلام  برگزاري جلسه ستاد استاني راهيان پيشرفت (قرارگاه شهيد فخري زاده) در دانشگاه ايلام  برگزاري جلسه ستاد استاني راهيان پيشرفت (قرارگاه شهيد فخري زاده) در دانشگاه ايلام  برگزاري جلسه ستاد استاني راهيان پيشرفت (قرارگاه شهيد فخري زاده) در دانشگاه ايلام  برگزاري جلسه ستاد استاني راهيان پيشرفت (قرارگاه شهيد فخري زاده) در دانشگاه ايلام  برگزاري جلسه ستاد استاني راهيان پيشرفت (قرارگاه شهيد فخري زاده) در دانشگاه ايلام  برگزاري جلسه ستاد استاني راهيان پيشرفت (قرارگاه شهيد فخري زاده) در دانشگاه ايلام