شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

حضور فعال مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه ایلام در بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار کشور

مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه ایلام در بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار کشور که روزهای شنبه 19 الی سه شنبه 22 آذر 1401در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار گردید شرکت کرد.

   به گزارش روابط عمومی دانشگاه، مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه ایلام با مشارکت 10 شرکت دانش بنیان و واحد فناور در این نمایشگاه حضور یافت، که محصولات این واحدها در سطح گسترده‌ای مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.

 بنا به این گزارش: با اهتمام دکتر صالحی پور مدیر مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه ایلام، تفاهم نامه همکاری دوجانبه بین دانشگاه ایلام و دانشگاه‌های محقق اردبیلی  و خوارزمی بصورت جداگانه منعقد شد و همچنین تفاهم‌نامه سه جانبه همکاری مابین دانشگاه ایلام، دانشگاه محقق اردبیلی و دانشگاه خوارزمی امضاء شد.

این گزارش می‌افزاید: در جریان برگزاری این نمایشگاه، واحد فناور ماشین‌های هوشمند رباتیک امین مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه ایلام موفق به فروش به پنج محصول خود گردید و شرکت محرکه گستر آوات سپاهان مستقر در این مرکز هم موفق به انعقاد تفاهم‌نامه فروش محصول خود به مبلغ  10 میلیارد ریال گردید.

این گزارش می‌افزاید: در جریان برگزاری این نمایشگاه، 15 کارگاه آموزشی تخصصی کسب و کار برگزار شد، که سه مورد این کارگاه‌ها، شامل: چهارچوب بوم کسب و کار، طراحی ارزش پیشنهادی برای مشتریان و بازار و تیم سازی و اهمیت آن در کسب و کارهای نوپا و استارتاپ‌ها با تدریس دکتر امین رستم نیا مدیرعامل شرکت ماشین های رباتیک هوشمند امین مستقر در مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه ایلام در لیست سیزده کارگاه مورد تأیید برگزار کنندگان نمایشگاه بود و در سالن اصلی کارگاه‌ها برگزار گردید. و سایر کارگاه‌ها در محل غرفه دانشگاه برگزار گردید.