شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام، دانشگاه در هر زمینه‌ای فعالیت داشته با سربلندی از عهده آن برآمده

مهندس حسین کلانتری، در نشست ستاد بازآفرینی محدوده ها و محلات هدف استان ایلام که در دانشگاه برگزار شد، با بیان اینکه هر زمان که کارهای سخت را به دانشگاه واگذار کرده ایم با سربلندی از عهده آن برآمده است، اظهار داشت: در دانشگاه حرف غیر علمی نمی توان گفت و بغیر این رویکرد باشد پذیرفتنی نیست.

کلانتری مشارکت و همکاری مردم جهت ساماندهی سکونت گاه‌های غیررسمی و بافت های فرسوده در استان را مهم تلقی کرد و گفت:  بدون مشارکت مردم و با تکیه صرف بر طرح های دستوری، بهسازی بافت های فرسوده محقق نمی شود و سکونت گاه های غیررسمی که در حاشیه شهرها پدید آمده اند، چاره ای جز توانمندسازی این حواشی نیست چون عدم توانمند سازی، سبب آسیب پذیر شدن فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی ساکنین این مناطق می گردد.

 معاون استاندار ایلام، تاکید کرد: بدون شک پایداری در هر کار اجتماعی منوط به یک شرط کامل و واحد بوده و آن مشارکت واحد مردم است و در این راستا توانمندسازی زمانی ارزشمند است و نتیجه دارد که ما بتوانیم از افزایش سکونت گاه های غیررسمی جلوگیری کنیم و افزود می توان با هماهنگی و مدیریت یکپارچه و استفاده از توان دستگاه های مختلف در راستای تحقق اهداف مد نظر تلاش کرد.

وی، اضافه کرد: مسائل مربوط به مبحث بافت های فرسوده و سکونت گاه های غیر رسمی به عنوان یک موضوع اجتماعی، راه حل اجتماعی دارد و از طریق دستوری و تجویزی راه به جایی نمی توان برد.

معاون استاندار ایلام، با اشاره به اینکه ساماندهی و رفع موانع و مشکلات سکونت گاه های غیر رسمی و مناطق حاشیه شهرها باید در اولویت قرار گیرد، گفت: احیا، نوسازی و ساماندهی بافت های فرسوده و سکونت گاه های غیر رسمی نیازمند اطلاع رسانی و بیان نقاط ضعف و تهدیدات این مناطق به مردم است.

وی با اشاره به اطلاع رسانی درست به مردم در جریان سیل اخیر اشاره و گفت: این اطلاع رسانی و همکاری خوب مردم با مسئولین، باعث شد حجم خسارات وارده بسیار پایین بیاید.

کلانتری با توجه به عملکرد خوب دانشگاه ایلام در بین دانشگاه های کشور، خاطرنشان کرد: در بحث انتخابات دانشگاه ایلام توانست رتبه خوبی در میان دانشگاه های کشور از حیث برگزاری جلسات و مدیریت خوب و بدون چالش آنان بدست آورد.

معاون استاندار ایلام افزود: باید توان علمی اساتید دانشگاه در حوزه اجرا وارد شده و تلاش شود ازدست آوردها و یافته ها و تجربیات جدید در راستای توسعه استان استفاده گردد.

معاون سياسي و امنيتي استانداري ايلام، دانشگاه در هر زمينه‌اي فعاليت داشته با سربلندي از عهده آن برآمده