شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

تألیف کتاب علمی آموزشی توسط عضو هیأت علمی دانشگاه

دکتر جمال خداکرمی در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی از تألیف کتاب جزیره حرارتی – متغیری جدید در معماری و شهر سازی خبر داد.

عضو هیأت علمی دانشکده فنی و مهندسی افزود: زندگی در شهر های امروزی پیچیدگی های خاصی پیدا کرده است که بسیاری از مباحث سنتی در زمینه معماری و شهر سازی را به چالش می کشد. تولید و انباشت گرما به دلیل رفتارهای معاصر و تغییرات کالبدی شهرهای جدید از جمله متغیررهایی است که باید در معماری و طراحی شهری امروزین حتما لحاظ گردند. حاصل این تولید و انباشد گرما پیدایش جزیره گونه تراکم حرارت در مراکز شهرهای نو می باشد که هم در بعد شهری و هم در بعد منطقه ای عوارضی از قبیل افزایش ذرات معلق و آلودگی در هوا، افزایش مصرف انرژی، افزایش بیماری های جسمی و روحی، افزایش هزینه زندگی و ... را بوجود می آورد.

کتاب جزیره حرارتی – متغییری جدید در معماری و شهر سازی تالیف دکتر جمال خداکرمی،عضو هیات علمی و آقای مهندس مجتبی حاتمی،پژوهشگر، دانشگاه به چنین مباحث و ارائه راهکارهایی برای کاهش اثرات مخرب چنین پدیده ای می پردازد. کتاب فوق الذکر توسط کتاب فکر نو به عنوان ناشر کتاب های تخصصی معماری و شهرسازی نشر و پخش می گردد. این کتاب در نمایشگاه کتاب امسال تهران برای اولین بار در دسترس علاقه مندان قرار می گیرید.    

تأليف کتاب علمي آموزشي توسط عضو هيأت علمي دانشگاه تأليف کتاب علمي آموزشي توسط عضو هيأت علمي دانشگاه