شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

دانشگاه و شرکت آب و فاضلاب استان تفاهم نامه همکاری منعقد کردند

به گزارش خبرنگار روابط  عمومی، به منظور توسعه پژوهش‌های کاربردی، رفع مشکلات صنایع و سازمان‌ها در کشور و پاسخگویی به مهمترین ضرورت‌های جامعه اسلامی ایران، لازم است بین دانشگاه و سازمان‌ها و شرکت‌ها به عنوان کانون کسب خودکفایی و مبدأ تحولات، ارتباطی نزدیک و متقابل وجود داشته باشد. در سایه این ارتباط می‌توان با استفاده از مشارکت دانشمندان و پژوهشگران دانشگاهی و مراکز علمی و صنعتی موجبات ارتقای علمی و تحقیقاتی کشور را فراهم نمود. با توجه به اهداف فوق، تفاهم نامه همکاری فی ما بین دانشگاه ایلام و شرکت آب و فاضلاب استان ایلام منعقد می‌گردد.

دکترمحمد علی‌اکبری: با نگاه علمی و محققانه  دانشگاه مشکلات استان کم رنگ خواهند شد

دکترمحمد علی‌اکبری، رئیس دانشگاه در نشست انعقاد تفاهم نامه پژوهشی و آموزشی دانشگاه با شرکت آب و فاضلاب استان بیان داشت: دانشگاه دارای قابلیت های علمی و فنی فراوانی است که می تواند به حل معضل ها و مشکلات استان با نگاه علمی و محققانه کمک کند.مجموعه اساتید و دانشجویان دانشگاه ایلام آمادگی دارند نیازهای پژوهشی، تحقیقاتی و آموزشی دستگاه های اجرایی استان در زمینه های مختلف را تامین نمایند و از دستگاه ها نیز انتظار می رود از توان دانشگاه در زمینه توسعه استان بهره مند شوند.
رئیس دانشگاه با اشاره به اینکه اجتماعی کردن دانشگاه سیاست شفاف ما در دوره مدیریتی جدید است افزود: تلاش می کنیم دانشگاه را از حالت جزیره ای و دور از جامعه خارج کرده و در خدمت جامعه قرار دهیم در این راستا دانشکده کشاورزی شهرستان دهلران با حضور مسئولان کشوری تابستان امسال به بهره برداری خواهد رسید.
وی تاکید کرد: دانشگاه ایلام آمادگی کامل دارد فراتر از بندهای تفاهم نامه ها برای تحقق برنامه های مشترک با دستگاه های اجرایی و مجموعه مدیریت استان همکاری نماید.
دکتر علی اکبری با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، یادآور شد: این تفاهم نامه در راستای اجرای سیاست استفاده بهینه از امکانات، استعداد و توانایی های دانشگاه در مورد رفع نیازهای پژوهشی، تحقیقاتی و آموزشی شرکت آب و فاضلاب منعقد می شود.
رئیس دانشگاه ایلام هدف از امضاء این تفاهم نامه را برقراری پیوند سازمان یافته و مداوم و بهره گیری از تخصص های مختلف علمی، تحقیقاتی، آزمایشگاهی، کارگاهی، آموزشی، کتابخانه ای و امکانات دانشگاه ایلام و شرکت آب و فاضلاب استان برای رفع مشکلات و معضلات پژوهشی آموزشی شرکت عنوان کرد.

مهندس داراب بیرنوندی: همکاری‌های مستمر با مراکز علمی و  دانشگاه ها را در دستور کار خود قرار داده‌ایم

مهندس داراب بیرنوندی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در این جلسه گفت: شرکت آب و فاضلاب استان ایلام  در راستای سیاست‌های کلان خود در جهت افزایش سطح ارتباط با مراکز پژوهشی و بهره‌گیری از دانش روز در فعالیت‌ها و خدمت‌رسانی‌های خود، همکاری‌های مستمر با مراکز علمی و  دانشگاه ها را در دستور کار خود قرار داده است.

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام اظهار داشت: حمایت از انجام پروژه های تحقیقاتی، با موضوعات مورد نیاز صنعت آب و فاضلاب استان همواره مورد تاکید این شرکت بوده و با وجود محدودیت های مالی در سالهای گذشته اقدامات خوبی در این خصوص صورت گرفته.وی اضافه کرد: نکته ای که بر اساس تجربه شاهد آن می باشیم این است که ایده هایی که مطرح می شود معمولاً از لحاظ تئوری مشکل ندارند اما در عمل کاستی ها دارند،که  امیدواریم از طریق تعامل بیشتر  بین دانشگاه، پژوهش‌های پژوهشگران استان کارایی لازم را داشته باشند.

شایان ذکر است این تفاهم نامه  برای مدت 4 سال در بخش‌های همکاری‌های پژوهشی، همکاری‌های آموزشی، سایر همکاری‌ها، تعهدات دانشگاه، تعهدات سازمان به امضاء رسیده و قابل تمدید است.

دانشگاه و شرکت آب و فاضلاب استان تفاهم نامه همکاري منعقد کردند دانشگاه و شرکت آب و فاضلاب استان تفاهم نامه همکاري منعقد کردند دانشگاه و شرکت آب و فاضلاب استان تفاهم نامه همکاري منعقد کردند دانشگاه و شرکت آب و فاضلاب استان تفاهم نامه همکاري منعقد کردند دانشگاه و شرکت آب و فاضلاب استان تفاهم نامه همکاري منعقد کردند دانشگاه و شرکت آب و فاضلاب استان تفاهم نامه همکاري منعقد کردند