شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

پنجمین نشست مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌های منطقه 5 برگزار شد

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، پنجمین نشست مدیران و کارشناسان روابط عمومی دانشگاه‌های کردستان، ایلام، کرمانشاه و لرستان در دانشگاه کرستان برگزار شد .

مهندس حسینی ، مشاور عالی و مدیر حوزه ریاست  دانشگاه کردستان کار روابط عمومی ها را تخصصی و بسیار پیچیده عنوان کرد و افزود: برای معرفی صحیح دانشگاه‌ها ،شناخت جامعه که همان شناخت افکار عمومی و الگوهای فرهنگی حاکم برآن است ضرورت دارد و برای رسیدن به موفقیت در روابط عمومی باید از جامعه و الگوهای جامعه شناخت داشته باشیم . وی با اشاره به تغیر نگرش در سطح عالی وزارتخانه ،ضرورت امروز دانشگاه‌ها را معرفی صحیح آن توسط روابط عمومی ها دانست و تاکید کرد در شرایط کنونی روابط عمومی ها علاوه بر ایفای نقش منطقه ای و ملی باید نقش فراملی خود را نیز انجام دهند ، ایشان در پایان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست در دانشگاه کردستان برای روابط عمومی های منطقه آرزوی موفقیت نمود .

فرهاد فتاحی دبیر روابط عمومی‌های دانشگاه‌ها و پارک‌های علم‌و فناوری منطقه 5 ضمن تشکر از میزبانی دانشگاه کردستان برای این نشست اظهار کرد: مدیران محترم روابط عمومی برای هفته دولت و نشان دادن ظرفیت‌های آموزش عالی و دستاوردهای دولت تدبیر و امید برنامه ریزی مناسب داشته باشند.

دبیر منطقه 5 با اشاره به اهمیت نشست‌ها افزود: نشست‌های برگزار شده در منطقه در سطح مناسبی برگزار می شوند که با برگزاری کارگاه‌ها از بار علمی هم برخوردار می شوند و موجب افزایش آگاهی همکاران در حوزه فعالیت‌های روابط عمومی می شود.

فتاحی با تأکید بر نیاز سنجی در برگزاری کارگاه‌ها خاطر نشان کرد: کارگاه‌های آینده با توجه به نیاز روابط عمومی‌های منطقه به صورت عملی برگزار خواهند شد.

شایان ذکر است در این نشست دو کارگاه نیز توسط دانشگاه کردستان برگزار شد و مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌های منطقه 5 به بحث و تبادل نظر پیرامون فعالیت‌های آینده در دانشگاه‌ها و منطقه پرداختند.

پنجمين نشست مديران و کارشناسان روابط عمومي‌هاي منطقه 5 برگزار شد