شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

آگهی مناقصه عمومی سلف و سرویس دانشگاه ایلام

1-   نام مناقصه گزار: دانشگاه ایلام

2-   موضوع مناقصه : خرید مواد اولیه، طبخ و توزیع غذای دانشجویان دانشگاه ایلام شامل دو سلف برادران و خواهران به همراه سلف و سرویس اساتید و کارکنان

3-   واحد کار : مطابق شرایط مندرج در اسناد مناقصه .

4-   مبلغ و نوع تضمین شرکت در مناقصه : واریز وجه نقد به  مبلغ 1500000000 ریال (یک میلیارد و پانصد میلیون ریال) جهت سلف و سلف برادران و خواهران به طور جداگانه  به  حساب شماره 1917076215 به نام سپرده دانشگاه ایلام نزد بانک تجارت شعبه دانشگاه  و مبلغ 300000000 ریال (سیصد میلیون ریال) جهت سلف اساتید و کارکنان به شماره حساب فوق واریز نماید.

5-   تاریخ و محل دریافت اسناد مناقصه : از تاریخ انتشار آگهی در روزنامه (روز چهار شنبه مورخ 3/6/95)  با مراجعه حضوری به اداره اموال دانشگاه با معرفی نامه شرکت

6-   مدت اعتبار پیشنهادات : تا زمان اعلام برنده نهایی مناقصه .

7-   زمان و محل جلسه توجیهی : روز یک شنبه مورخ 7/6/95  سالن آیت الله حیدری دانشگاه.

8-   آخرین مهلت ارائه مدارک و اسناد تکمیل شده جهت شرکت در مناقصه : تا پایان وقت اداری (ساعت ?5) روز چهار شنبه مورخ 10/6/95

9- واریز مبلغ یک میلیون ریال به نام  حساب تمرکز درآمد اختصاصی دانشگاه به شماره حساب 7875307111 نزد بانک تجارت شعبه دانشگاه  جهت خرید اسناد مناقصه و ارایه فیش آن به اداره اموال.

10-   زمان ومحل بازگشایی پاکتهای مناقصه :

مرحله اول : راس ساعت    10-8 صبح روز شنبه  مورخ 13/6/95

مرحله دوم : راس ساعت  12-10   صبح روز  شنبه  مورخ  13/6/95  

11-محل برگزاری جلسات: سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه ایلام

12 - نشانی مناقصه گزار : ایلام، بلوار پژوهش، دانشگاه ایلام، ساختمان مرکزی، اداره اموال

13 هزینه چاپ آگهی مناقصه در روزنامه به عهده برنده مناقصه می باشد.

آگهي مناقصه عمومي سلف و سرويس دانشگاه ايلام