شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

تشریح پروژه‌های عمرانی دانشگاه در هفته دولت

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، هیئت رئیسه و مدیران دانشگاه در برنامه محلی مانگه شو، شبکه استانی سیمای مرکز ایلام، شرکت نمودند.

دکتر محمد علی‌اکبری، رئیس دانشگاه  در این برنامه زنده تلویزیونی ضمن معرفی دانشگاه ایلام و قدمت  40 ساله آن افزود: دانشگاه ایلام، به عنوان یک سرمایه ملی با 100 رشته تحصیلی، 6 هزار دانشجو و 200 عضوهیأت علمی به عنوان ناظر برتمام فعالیت های 26مرکزآموزشی،دانشگاهی  استان ایلام، و با همکاری و همراهی دیگر مراکز علمی استان عملکرد مناسبی درکارنامه کاری خویش دارد.

دکترعلی اکبری با اشاره به فعالیت های عمرانی که در طی چند سال اخیر در دانشگاه ایلام، انجام شده است، اضافه کرد: یکی از ویژگی های دانشگاه ایلام، برنامه محوری است و سعی شده است که دانشگاه در ریل اصلی فعالیت خود به درستی هدایت شود.

رئیس دانشگاه ایلام، با بیان اینکه اعتبارات دانشگاه ایلام، بیش از یک شهرستان است، بیان داشت: دانشکده کشاورزی ایلام با 6 هزار متر مربع فضای آموزشی واقع در پردیس دانشگاه ایلام، و دانشکده کشاورزی دهلران که در سال 84 کلنگ زنی شده است تا پایان سال جاری به مجموعه دانشگاه ایلام افزوده خواهند شد.

وی اظهار داشت: آزمایشگاه مرکزی دانشگاه ایلام، با 5 هزار مترمربع، و 20 واحد آزمایشگاهی یکی از ذخیره های بی نظیر استان است که در دو سال اخیر به بهره برداری رسیده و در حال فعالیت است.

دکترعلی اکبری توسعه دانشکده علوم انسانی و علوم پایه دانشگاه ایلام را از هدایای دولت تدبیر و امید دانست، و افزود: رشد اعتبارات پژوهشی تا سقف 300 درصد، انعقاد تفاهم نامه همکاری در بخش ارتباط با صنعت با 17 دستگاه استانی و ملی، ایجاد رشته های تحصیلی جدید در مقاطع ارشد و دکترا، و مجوز پذیرش دانشجویان عراقی از اهم فعالیت های دانشگاه ایلام در طی دو سال اخیر بوده است.

وی با بیان اینکه ایجاد فضای باز سیاسی در دانشگاه، مشارکت حداکثری دانشجویان در فعالیت های دانشجویی را موجب شده است، خاطرنشان کرد: دانشجویان دانشگاه ایلام، با عضویت در تشکل های این دانشگاه آزادانه در بحث ها و برنامه های سیاسی شرکت داشته و به بیان نظرات خود می پردازند.

دکترعلی اکبری افزود: فضای دانشگاه ایلام تک قطبی نبوده و صداهای معقول در آن شنیده می شود که این شاخصه از برکات دولت تدبیر و امید در دانشگاه است.

رئیس دانشگاه ایلام با اشاره به عملکرد این دانشگاه در زمینه اقتصاد مقاومتی گفت: مصداق بارز عمل به گفتمان اقتصاد مقاومتی، صرفه جویی و هزینه کردن اعتبارات در راه های درست و مورد نیاز است که دانشگاه ایلام، با این هدف کمیته اقتصادمقاومتی را در دانشگاه ایلام راه اندازی نموده است.

تشريح پروژه‌هاي عمراني دانشگاه در هفته دولت تشريح پروژه‌هاي عمراني دانشگاه در هفته دولت تشريح پروژه‌هاي عمراني دانشگاه در هفته دولت تشريح پروژه‌هاي عمراني دانشگاه در هفته دولت تشريح پروژه‌هاي عمراني دانشگاه در هفته دولت تشريح پروژه‌هاي عمراني دانشگاه در هفته دولت تشريح پروژه‌هاي عمراني دانشگاه در هفته دولت تشريح پروژه‌هاي عمراني دانشگاه در هفته دولت تشريح پروژه‌هاي عمراني دانشگاه در هفته دولت تشريح پروژه‌هاي عمراني دانشگاه در هفته دولت تشريح پروژه‌هاي عمراني دانشگاه در هفته دولت